<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Nån som har en klädsel eller har koll på var man hittar inredningar till Volvo PV, skulle behöva klädsel till framstolar och baksäte. Klädseln är av typnummer 40-197 och är nougatfärgad vinyl med beige tyg, alternativt så skulle jag kunna nöja mig med att bara få tag på "löst" tyg då vinylen är hel i övrigt och bara byta ut det trasiga tyget, förmodligen det billigaste alternativet. Även stötfångare kan vara intressanta men dom skall vara väldigt bra i kromet då.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Var en gång i tiden (lycklig?) ägare till en totalrenoverad P1800 och därför också medlem i Svenska P1800-klubben. Där fanns det flera bud från folk som hade som hobby att sy nya klädslar, som tillverkade kopia på originaldelar etc.. Jag såg en del - kanonresultat.
Nu till saken: Det finns ju en motsvarande Svensk PV-klubb. Varför inte kontakta dom? Tyvärr har jag ingen kontaktinfo, men sök på nätet vet ja...
MVH faellman
<i><font size=1>oO0Oo URL:
http://www.audiostreet.net/mrfaellman</font id=size1>"]
Edited by - faellman on 28 July 2005 11:20:02