|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
daffyd
|
 Ingen fredagdagsskål?
Nu skålar jag iaf i ett glas med iskall Törley Gala och snart blir de såklart en kall Lapin[:)]. Skål Bojare! Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
|
| 05 Aug 2011, 19:12 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Ooops, jag höll på att sätta min Lapin i halsen när du skålade i en Törley... [B)] Men trots allt - skål i en Lapin Kulta. Snart är semestern slut, härligt att man får börja jobba igen! [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2">
|
| 05 Aug 2011, 19:18 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
FenderBender wrote: Ooops, jag höll på att sätta min Lapin i halsen när du skålade i en Törley... [B)] Men trots allt - skål i en Lapin Kulta. Snart är semestern slut, härligt att man får börja jobba igen! [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2"> skulle Törley vara mer sätta-i-halsen än Lappin alltså nåväl, här är det lugna gatan. Ska köra 06.30 i morgon bitti så skål i en iskall Ramlösa citron![:)] -------------------------------------------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 05 Aug 2011, 19:25 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Joshunznera wrote: FenderBender wrote: Ooops, jag höll på att sätta min Lapin i halsen när du skålade i en Törley... [B)] Men trots allt - skål i en Lapin Kulta. Snart är semestern slut, härligt att man får börja jobba igen! [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2"> skulle Törley vara mer sätta-i-halsen än Lappin alltså nåväl, här är det lugna gatan. Ska köra 06.30 i morgon bitti så skål i en iskall Ramlösa citron![:)] -------------------------------------------------  The beat goes on and I´m so wrong Nej, det var nog lappkastet snarare än ölen som chockade! [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2">
|
| 05 Aug 2011, 20:07 |
|
 |
|
daffyd
|
Pshyyy! Nu e den öppnad och allt e som vanligt fenderbender[:D]! Schkål! Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
|
| 05 Aug 2011, 20:14 |
|
 |
|
ramjac
Joined: 05 May 2007, 22:30 Posts: 763 Location: mitt i småland
|
Skål i maragritas!!
smakar inget vidare[B)]
...,,,;;:::oo00OOsåkandetgåOO00oo:::;;,,,...
|
| 05 Aug 2011, 21:41 |
|
 |
|
daffyd
|
ramjac wrote: Skål i maragritas!!
smakar inget vidare[B)]
...,,,;;:::oo00OOsåkandetgåOO00oo:::;;,,,...
Du får köpa Lapin Kulta Ramjac! Då blir du lycklig[:D]. Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
|
| 05 Aug 2011, 22:14 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|