|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
 Fredagsskål!
Grillad Tonfiskfilé med capris och blomkålsstuvning har åtnjutits med en kall Mariestads. God helg! [:)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2">
|
| 17 Jun 2011, 20:09 |
|
 |
|
Robert Blues Harp
|
Skål med en Russian Coffee! (Vodka, kahlua, kaffe, farinsocker o grädde)[:)] Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband
|
| 17 Jun 2011, 20:13 |
|
 |
|
Forsman
Joined: 17 May 2008, 19:55 Posts: 1138 Location: Ösmo, 45 km söder om Globen.
|
Skål skål. Spendrups Premium Gold varvat med rödjut här! Satt och lirade lite för en stund sedan... sen gick jag in på Facebook och upptäcker att frugan har smygfilmat mig... vafan... Brothers in Arms satt jag och improviserade till i bästa Knopfleranda med min G&L Asat Special genom en Fender G-DEC 3. Låter förbannat bra den där... Finns ett SD-memory card-slot som man kan peta in egna BT's på, vilket jag också har gjort! Funderar på att ställa mig utanför bolaget och lira nån gång, i stället för den där fula osvenska dragspelarnissen! [^]
Skål!
/ Fredric
<i><font color="red">"App, app, app!!! Spela inte så fort... Du tappar känslan då!!!""]</font id="red">
|
| 17 Jun 2011, 20:25 |
|
 |
|
FenderBender
|
Ösmobonden wrote: Skål skål. Spendrups Premium Gold varvat med rödjut här! Satt och lirade lite för en stund sedan... sen gick jag in på Facebook och upptäcker att frugan har smygfilmat mig... vafan... Brothers in Arms satt jag och improviserade till i bästa Knopfleranda med min G&L Asat Special genom en Fender G-DEC 3. Låter förbannat bra den där... Finns ett SD-memory card-slot som man kan peta in egna BT's på, vilket jag också har gjort! Funderar på att ställa mig utanför bolaget och lira nån gång, i stället för den där fula osvenska dragspelarnissen! [^]
Skål!
/ Fredric
<i><font color="red">"App, app, app!!! Spela inte så fort... Du tappar känslan då!!!""]</font id="red">
Länk? [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2">
|
| 17 Jun 2011, 20:29 |
|
 |
|
Forsman
Joined: 17 May 2008, 19:55 Posts: 1138 Location: Ösmo, 45 km söder om Globen.
|
FenderBender wrote: Ösmobonden wrote: Skål skål. Spendrups Premium Gold varvat med rödjut här! Satt och lirade lite för en stund sedan... sen gick jag in på Facebook och upptäcker att frugan har smygfilmat mig... vafan... Brothers in Arms satt jag och improviserade till i bästa Knopfleranda med min G&L Asat Special genom en Fender G-DEC 3. Låter förbannat bra den där... Finns ett SD-memory card-slot som man kan peta in egna BT's på, vilket jag också har gjort! Funderar på att ställa mig utanför bolaget och lira nån gång, i stället för den där fula osvenska dragspelarnissen! [^]
Skål!
/ Fredric
Länk? [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2"> Haha, ja ok då, men jag är inte säker på att ni kan se klippet om ni inte är vänner med mig... https://www.facebook.com/video/video.php?v=10150216478414231&comments<i><font color="red">"App, app, app!!! Spela inte så fort... Du tappar känslan då!!!""]</font id="red">
|
| 17 Jun 2011, 20:55 |
|
 |
|
lillefar
Joined: 06 Jan 2010, 16:20 Posts: 4265 Location: Boden Norrbotten
|
Jugoslavisk bärs smakar gott efter hårt slit med att bekämpa gräset. För guds skull gödsla inte [:D]
"Det är aldrig försent att ge upp"
|
| 17 Jun 2011, 21:50 |
|
 |
|
FenderBender
|
Näpp, det gick inte. [:(!][;)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2">
|
| 17 Jun 2011, 21:51 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|