|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
arbetarpojken
|
 Söndag..
Jobbat hela helgen,,, Imorse startde inte bilen efter att jag visst glömt att stänga av ljuset, så det blev 2 timmars sen ankomst till jobbet(kommunaltrafinken går ju inte stup i kvarten Söndagar). Inget internet på jobbet längre då det tydligen har "missbrukat". Men nu hemma iaf och efter 3 stora glas vin börjar jag känna viss munterhet, hehehe Ska nog koppla ihop gitarrsakerna o jamma lite med nåt bra, o enkelt efter vinet,, hmm kanske lite Cult,,,,*S* woo hoo en synnerligen god natt eller dag, morgon eller vad det nu kan vara tillönskas:)) -Tommy-
|
| 21 Mar 2005, 01:17 |
|
 |
|
denver
|
Dessa bilar.. Kom ut och skulle iväg till skolan (repar inför sceniskt musikprojekt), och vad ser man då? Jo, punka på höger fram. 8 minuter kvar tills vi börjar repa. Drar upp till en kompis som bara bor ca 50 meter bort. Hennes far hade tagit bilen och dragit för att fiska. Efter det ringde jag och väckte en annan kompis och tog hans V70. Blev bara 15 minuter försenad. Hatar bilproblem! (tur att farsan är bilmek)
|
| 21 Mar 2005, 08:18 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|