| Author |
Message |
|
bjoel
|
 Fullmåne...
Edit: Eftersom de vanliga trollen gick över i det vanliga käbblet tar jag bort min bild nu... [xx(]
|
| 24 Aug 2010, 22:00 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
 -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 24 Aug 2010, 22:13 |
|
 |
|
OGF
|
|
| 24 Aug 2010, 22:16 |
|
 |
|
christian-h
|
 Med vänliga hälsningar av mig, Christian Henning.
|
| 24 Aug 2010, 22:40 |
|
 |
|
bjoel
|
christian-h wrote:  Med vänliga hälsningar av mig, Christian Henning. Åkej, så det är varannan måne och varannan vampyr i denna tråden? [;)] ------------- The church is near, but the road is icy. The pub is far, but we walk carefully.
|
| 24 Aug 2010, 22:48 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
... ännu en sömnlös natt... [:(]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 24 Aug 2010, 22:57 |
|
 |
|
pafal
|
 //Patrik
|
| 24 Aug 2010, 23:11 |
|
 |
|
Haraldrig
|
christian-h wrote:  Med vänliga hälsningar av mig, Christian Henning. Och denna jävla häxa är det första man ska behöva se idag[xx(] Det kommer att bli en skitdag idag. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause
|
| 25 Aug 2010, 07:37 |
|
 |
|
iggle
|
får ju varna för känsliga läsare i trådrubriken ffs!! [:D][:D][:D]
|
| 25 Aug 2010, 07:57 |
|
 |
|
FenderBender
|
Haraldrig wrote: christian-h wrote:  Med vänliga hälsningar av mig, Christian Henning. Och denna jävla häxa är det första man ska behöva se idag[xx(] Det kommer att bli en skitdag idag. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause Ja, tyvärr hittade vi inga bilder på några japanska politiker! [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 25 Aug 2010, 09:54 |
|
 |
|
Haraldrig
|
FenderBender wrote: Haraldrig wrote: christian-h wrote:  Med vänliga hälsningar av mig, Christian Henning. Och denna jävla häxa är det första man ska behöva se idag[xx(] Det kommer att bli en skitdag idag. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause Ja, tyvärr hittade vi inga bilder på några japanska politiker! [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2"> Japanska politiker har i alla fall vett att avgå när de blir ertappade med fusk och fiffel. Annat än Måna. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause
|
| 25 Aug 2010, 17:15 |
|
 |
|
FenderBender
|
Haraldrig wrote: FenderBender wrote: Haraldrig wrote: [quote="christian-h"]  Med vänliga hälsningar av mig, Christian Henning. Och denna jävla häxa är det första man ska behöva se idag[xx(] Det kommer att bli en skitdag idag. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause Ja, tyvärr hittade vi inga bilder på några japanska politiker! [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2"> Japanska politiker har i alla fall vett att avgå när de blir ertappade med fusk och fiffel. Annat än Måna. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause [/quote] Har du inget annat än den där stackars Tobleronen att komma med... Vi har ju ett färskt exempel på Federley's festande och taxiåkande på skattebetalarnas bekostnad. Hotbild? "Jag är fikus och behöver särbehandling". [:o)] Ursäkta!? [xx(]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 25 Aug 2010, 17:25 |
|
 |
|
Haraldrig
|
FenderBender wrote: Haraldrig wrote: FenderBender wrote: [quote="Haraldrig"] [quote="christian-h"]  Med vänliga hälsningar av mig, Christian Henning. Och denna jävla häxa är det första man ska behöva se idag[xx(] Det kommer att bli en skitdag idag. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause Ja, tyvärr hittade vi inga bilder på några japanska politiker! [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2"> Japanska politiker har i alla fall vett att avgå när de blir ertappade med fusk och fiffel. Annat än Måna. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause [/quote] Har du inget annat än den där stackars Tobleronen att komma med... Vi har ju ett färskt exempel på Federley's festande och taxiåkande på skattebetalarnas bekostnad. Hotbild? "Jag är fikus och behöver särbehandling". [:o)] Ursäkta!? [xx(]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2"> [/quote] Hon använde regeringskortet för eget bruk. Hennes "meritlista" är längre än Öresundsbron. Och nu diskuterade vi väl Mona och inte någon fjant i CP-partiet. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause
|
| 25 Aug 2010, 17:31 |
|
 |
|
FenderBender
|
Haraldrig wrote: FenderBender wrote: Haraldrig wrote: [quote="FenderBender"] [quote="Haraldrig"] [quote="christian-h"]  Med vänliga hälsningar av mig, Christian Henning. Och denna jävla häxa är det första man ska behöva se idag[xx(] Det kommer att bli en skitdag idag. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause Ja, tyvärr hittade vi inga bilder på några japanska politiker! [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2"> Japanska politiker har i alla fall vett att avgå när de blir ertappade med fusk och fiffel. Annat än Måna. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause [/quote] Har du inget annat än den där stackars Tobleronen att komma med... Vi har ju ett färskt exempel på Federley's festande och taxiåkande på skattebetalarnas bekostnad. Hotbild? "Jag är fikus och behöver särbehandling". [:o)] Ursäkta!? [xx(]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2"> [/quote] Hon använde regeringskortet för eget bruk. Hennes "meritlista" är längre än Öresundsbron. Och nu diskuterade vi väl Mona och inte någon fjant i CP-partiet. Curtis C called, left a message in Japanese. I returned the call, then reviewed the latest Taang release. Joe should have known that the Long Island lolita is the cause [/quote] Hon köpte en Toblerone och betalade med regeringskortet. Den övriga "meritlistan" var av privat karaktär och inget som belastade oss skattebetalare. [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 25 Aug 2010, 17:37 |
|
 |
|
Marshall
|
FenderBender wrote: Hon köpte en Toblerone och betalade med regeringskortet. Den övriga "meritlistan" var av privat karaktär och inget som belastade oss skattebetalare. [;)]
[url]http://sv.wikipedia.org/wiki/Tobleroneaffären[/url] <font size="1">[url="http://w1.702.comhem.se/~u70203681/PurpleHaze.mp3"]<font color="red">"'scuse me, while I kiss <i>that"] guy"</font id="red">[/url]</font id="size1">
|
| 25 Aug 2010, 18:52 |
|
 |
|
christian-h
|
Attans!
Jag ångrar gravt att jag lade upp bilden på tanten...[}:)][}:)][}:)]
Med vänliga hälsningar av mig, Christian Henning.
|
| 26 Aug 2010, 16:57 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
FenderBender wrote: , Hon köpte en Toblerone och betalade med regeringskortet. Den övriga "meritlistan" var av privat karaktär och inget som belastade oss skattebetalare. [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2"> nu ska vi se. Att inte betala sina P-böter och dagisavgifter i tid, drabbar förvisso "oss skattebetalare" Jag är inte anhängare av att kasta skit på Sahlin för detta men rätt ska vara rätt även i en BOJ-debatt Och när det gäller Federlay; vad jag förstår finns det en hotbild mot honom bl.annat pga av att han är homosexuellt och inte skäms för det. Han finns därmed på en del pucko-organisationers "pricklista" precis som en massa andra politiker och jornalister. Vem som har en hotbild och ej bestämmer inte vederbörande utan den bedömningen står SÄPO för. SÄPO har också i det läget att föreslå lämpliga skyddsåtgärder. En sån åtgärd skulle tex kunna vara att han kan åka taxi från krogen ibland (på skattebetalarnas bekostnad). Antagligen betydligt billigare än att åka i bepansrad SÄPObil... EDIT: jag redigerade bort Sahlin-foto i min quote, hoppas att ingen tar illa vid sig....[;)] -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 26 Aug 2010, 18:06 |
|
|