Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Första engelska Wallanderfilmen...
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=44290
Page 1 of 1

Author:  FenderBender [ 16 Aug 2010, 14:45 ]
Post subject:  Första engelska Wallanderfilmen...

...ett riktigt, riktigt sömnpiller... [xx(]

Hyrde den för att jag trodde i min enfald att engelsmännen inte skulle vara sämre filmmakare än de svenska. Men ack vad jag bedrog mig![:o)]

Hyr den inte. Spara pengarna och gör något annat istället. [^]

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">

Author:  PGW [ 16 Aug 2010, 15:23 ]
Post subject: 

Jodå, de kan också vara kassa - särskilt som de vad jag kan bedöma verkligen gått in för att kopiera de svenska Wallander-filmernas tröghet & svårmod.
Tacka vet jag Bruce Willis, Steven Seagal et alumni - kanske inte alltid så stort skådespeleri, men deras filmer har oftast stort underhållningsvärde IMO (om inte annat brukar det bli lite kalkonartat kul ibland eller åtminstone lite självironiskt[:D]).


You´ve got your radio turned down too low - TURN IT UP !!!!

Author:  rocker [ 16 Aug 2010, 17:42 ]
Post subject: 

kan man ens prata om steven seagal utan att nämna shåån klååd van-damm, chuck norris och dolph lundgren? snacka om kalkonskådisar.. även om jag erkänner att underhållningsfaktorn inte är helt frånvarande.

_____________________________
"Touch these days and I'll kill you"

Author:  VIP [ 16 Aug 2010, 22:28 ]
Post subject: 

somnade jag oxo [8D]


Image -----VIP----- vip(snabel-a) etanet.se

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/