| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Första engelska Wallanderfilmen... https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=44290 |
Page 1 of 1 |
| Author: | FenderBender [ 16 Aug 2010, 14:45 ] |
| Post subject: | Första engelska Wallanderfilmen... |
...ett riktigt, riktigt sömnpiller... [xx(] Hyrde den för att jag trodde i min enfald att engelsmännen inte skulle vara sämre filmmakare än de svenska. Men ack vad jag bedrog mig![:o)] Hyr den inte. Spara pengarna och gör något annat istället. [^] <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
|
| Author: | PGW [ 16 Aug 2010, 15:23 ] |
| Post subject: | |
Jodå, de kan också vara kassa - särskilt som de vad jag kan bedöma verkligen gått in för att kopiera de svenska Wallander-filmernas tröghet & svårmod. Tacka vet jag Bruce Willis, Steven Seagal et alumni - kanske inte alltid så stort skådespeleri, men deras filmer har oftast stort underhållningsvärde IMO (om inte annat brukar det bli lite kalkonartat kul ibland eller åtminstone lite självironiskt[:D]). You´ve got your radio turned down too low - TURN IT UP !!!! |
|
| Author: | rocker [ 16 Aug 2010, 17:42 ] |
| Post subject: | |
kan man ens prata om steven seagal utan att nämna shåån klååd van-damm, chuck norris och dolph lundgren? snacka om kalkonskådisar.. även om jag erkänner att underhållningsfaktorn inte är helt frånvarande. _____________________________ "Touch these days and I'll kill you" |
|
| Author: | VIP [ 16 Aug 2010, 22:28 ] |
| Post subject: | |
somnade jag oxo [8D] -----VIP----- vip(snabel-a) etanet.se
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|