| Author |
Message |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
 Ett städtips!
Om du har stökigt hemma, gör så här: 1. Skapa en mapp på datorn. 2. Ge mappen namnet "Stöket i huset." 3. Ta bort mappen. 4. Datorn kommer att fråga: "Vill du ta bort stöket i huset permanent?" ... [8D]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 13 Aug 2010, 21:06 |
|
 |
|
Burner
|
[:D] <font size="1"> // I never claimed that I could play guitar.. but I look like a RockStar // http://www.myspace.com/attitudemusicalproject</font id="size1">
|
| 13 Aug 2010, 21:10 |
|
 |
|
FenderBender
|
Hmpfff.... Testade följa instruktionerna, men när jag klickade "ja" på sista frågan, svarade datorn: <b>Du försöker ta bort saker som används i huset. Avsluta aktiviteterna och försök igen.</b> [:o)][:0][:o)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 13 Aug 2010, 21:58 |
|
 |
|
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
|
Jag gjorde samma sak men döpte mappen till "Regeringen Reinfeldt"........[:D]
/Bilton "Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."
bilton[snabela]telia.com
|
| 13 Aug 2010, 23:32 |
|
 |
|
FenderBender
|
Bilton wrote: Jag gjorde samma sak men döpte mappen till "Regeringen Reinfeldt"........[:D]
bilton[snabela]telia.com
Kanon! Ja, du vet kanske vid det här laget att vi delar politisk åskådning. Jag köper ditt förslag rakt av och hoppas slippa se den röda slipsen på en moderatpolitiker som hävdar att han företräder ett arbetarparti... [8D] Funderar faktiskt på att flytta till Arboga! [:D]
|
| 13 Aug 2010, 23:41 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
FenderBender wrote: Bilton wrote: Jag gjorde samma sak men döpte mappen till "Regeringen Reinfeldt"........[:D]
bilton[snabela]telia.com
Kanon! Ja, du vet kanske vid det här laget att vi delar politisk åskådning. Jag köper ditt förslag rakt av och hoppas slippa se den röda slipsen på en moderatpolitiker som hävdar att han företräder ett arbetarparti... [8D] Funderar faktiskt på att flytta till Arboga! [:D] Bra, men ta med dom andra också, så vet vi var vi har er[:D] -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 14 Aug 2010, 06:39 |
|
 |
|
Metamatic
|
marcusss wrote: finns väl inget ärofullt med att stoltsera med att man är sosse, vännen. Det är liksom lika tragiskt som att med stolt röst säga att man minsann inte klarar av att torka sin egen röv.
De är troligtvis inte sossar utan sympatiserar en rödgrön röra. [xx(] Bevare mig om de mot förmodan skulle ta över efter en sittande regering som faktiskt städat upp en del på så kort tid.
|
| 14 Aug 2010, 09:26 |
|
 |
|
Fotogeno
|
Quote: Kanon! Ja, du vet kanske vid det här laget att vi delar politisk åskådning. Jag köper ditt förslag rakt av och hoppas slippa se den röda slipsen på en moderatpolitiker som hävdar att han företräder ett arbetarparti...
Funderar faktiskt på att flytta till Arboga! Vaddå!!![?] Behöver man inte jobba i Arboga? Bo-Conny Skruvlin
|
| 14 Aug 2010, 10:48 |
|
 |
|
ramjac
Joined: 05 May 2007, 22:30 Posts: 763 Location: mitt i småland
|
marcusss wrote: finns väl inget ärofullt med att stoltsera med att man är sosse, vännen. Det är liksom lika tragiskt som att med stolt röst säga att man minsann inte klarar av att torka sin egen röv.
[:)] Du är ganska rolig när du tar till den tonen. Dina små påhopp kanske inte är så genomtänkta men jag gissar att du hämtar en del kraft i den nyliberala/konservativa fåran? Timbros Roland Poirier Martinsson argumenterade härförleden i filosofiska rummet för att nykonservatism innehåller attityden tolerans. Han är nästan lika rolig som du. Jag vet egentligen inte vad jag vill med det här inlägget. Kanske vill jag bli kallad "vännen" i nedlåtande ton och få höra att du står över ismer. Kanske rentav att ismer är sossigt. Det vore festligt.
|
| 14 Aug 2010, 10:57 |
|
 |
|
davidihse
|
Vänism?
myspace.com/slackervillezoo
|
| 14 Aug 2010, 11:26 |
|
 |
|
Jo E
Joined: 16 Jul 2009, 16:20 Posts: 2036 Location: Tjockhult 08 Stockholm
|
En dag kommer även tvivlare att vakna, då kanske det finns en chans. Om det inte är försent[;)], det brukar ju ske på dödsbädden när allt orätt dom gjort ska försökas rättas till...... försent[}:)] It´s all in the ears of the beholder http://www.myspace.com/jonasedlerhttp://www.myspace.com/basementaudiosystemhttp://www.myspace.com/eldghosthttp://www.myspace.com/johancottinohttp://www.myspace.com/jadeloners
|
| 14 Aug 2010, 11:28 |
|
 |
|
lestrange
Joined: 02 Dec 2008, 23:50 Posts: 1089 Location: Hässleholm
|
marcusss wrote: finns väl inget ärofullt med att stoltsera med att man är sosse, vännen. Det är liksom lika tragiskt som att med stolt röst säga att man minsann inte klarar av att torka sin egen röv.  Tack! Där satt den. Du är min nye bäste vän![:D]
|
| 14 Aug 2010, 12:16 |
|
 |
|
FenderBender
|
marcusss wrote: finns väl inget ärofullt med att stoltsera med att man är sosse, vännen. Det är liksom lika tragiskt som att med stolt röst säga att man minsann inte klarar av att torka sin egen röv.  Tänk om alla var så klarsynta som dig!? [xx(] Om jag nån gång i framtiden känner att jag har behov av dina visdomsord så <u>lovar</u> jag att höra av mig, grabben. [:0] Under tiden kan du ägna dig åt det du gör bäst. Bumpa dina egna försäljningsannonser! [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 14 Aug 2010, 13:20 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
marcusss wrote: finns väl inget ärofullt med att stoltsera med att man är sosse, vännen. Det är liksom lika tragiskt som att med stolt röst säga att man minsann inte klarar av att torka sin egen röv.  nåja, det är väl bra att var och en är salig i sin uppfattning. Det är enligt min mening betydligt värre med alla de som inte vågar stå upp för sin åsikt. Tex de 7-8% av väljarna som antagligen kommer att rösta på SD i kommande val. De som smyger med sina åsikter eftersom de vet att de inte klarar av att argumentera för desamma[xx(] -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 14 Aug 2010, 17:02 |
|
 |
|
spindeln
|
hellre SD än VP och S. kommer själv taktikrösta om KD ligger på gränsen att åka ur....bara så vi slipper grönröda ruttna röran.
_______________________________ Har en massa Lavakablar: Pedalbordskit, krullkabel, clear connect - maila mig !
|
| 15 Aug 2010, 00:46 |
|
|