| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Arbetssökande :) https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=38989 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Paggelito [ 04 Apr 2010, 22:26 ] |
| Post subject: | Arbetssökande :) |
Hej alla bojare.... känns lite lustigt att göra en sån här tråd men aja det är ju OFF TOPIC-delen så. Jag är 18 år gammal och har gått arbetslös nu i kanske 9 månader.. Har försökt mig på det mesta, men går knappt att hitta jobb utan kontakter just nu. Så då tänkte jag såhär.. Har inte varit medlem på bojen länge, men jag gillar atmosfären och människorna.. Man får hjälp på den här sajten... Så då tänkte jag kolla lite med er om ni kanske har något eller känner någon som behöver arbetskraft.. Behöver inte vara jobb, är intresserad utav alla möjliga praktiker osv också. Säg till om ni vet om något, så skickar jag CV och så kanske vi kan pratas vid. (Tänkte testa, varför inte? [:D]) Med vänliga hälsningar Sebastian [:)] |
|
| Author: | FenderBender [ 05 Apr 2010, 10:18 ] |
| Post subject: | |
Sedärja! En liten entreprenör! [:D] Hoppas ditt intitiativ leder till något. Det finns inget mer glädjande än ungdomar som VILL jobba. Lycka till! [^] <hr noshade size="1"> <font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2">Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2"> |
|
| Author: | bjoel [ 05 Apr 2010, 10:32 ] |
| Post subject: | |
Bra initiativ. [:)] Ett tips, skriv lite mer om vad du kan och vilken sorts jobb du skulle vilja hitta - lättare att veta om det överhuvudtaget är i närheten om man skulle ha ett tips. Skriv gärna också vilka områden i landet som det kan funka att jobba i. Profilen säger Göteborg men du kanske kan tänka dig större område än så? ------------- The church is near, but the road is icy. The pub is far, but we walk carefully. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|