View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 16:04



Reply to topic  [ 5 posts ] 
Jävla cyklar 
Author Message

Joined: 12 Aug 2004, 07:39
Posts: 1365
Location:
Post Jävla cyklar
Efter att tittat och pillat på Jespers (Racings) gamla matsar, så propsade han ju på whiksy, hade ju aldrig smakar på det innan men vad gör man inte för att vara trevlig :)
Sen vidare ut på lokal.
Vid hemfärd meddelst cykel, råkade framhjulet slira en aning i gruset vilket innebar att jag gjorde en 520 (snowboardspråk?) o blev halvliggande.
En ung kille kom fram o hjälpte mig, o det finns fina människor.
Sen kom en polis,,, vad gör dom?,, En kvinna hoppar ut o tar en bild?? Vafan,, är man misstänkt? Grabben belv ju i eld o lågar o frågade vafan?? Men hon log o hoppade in o åkte?
Själv sitter jag här idag med omisskännliga smärtor,,revben fått sig en kyss, så idag blir det soffläge,,, om ens det.
Men iaf,, Jesper har trevliga gitarrer


27 Mar 2010, 07:59
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 15 Jan 2008, 22:13
Posts: 1860
Location: skaraborg
Post 
aj aj aj

styrstångsfylla, fotobevis, erkänt i ett offentligt forum

killen har gjort sig skyldigt till skyddande av brottsling och våld mot tjänsteman

hela svenska rättsväsendet kommer att försöka få dig och killen bakom lås och bom

[:0] [:D] [:o)] [;)] [B)]


<b>/ralvejd</b>
<i>Generalist, kan inget om allt"]


http://www.ralvejd.se/


27 Mar 2010, 11:51
Profile

Joined: 04 Feb 2006, 23:45
Posts: 505
Location:
Post 
ralvejd wrote:

aj aj aj

styrstångsfylla, fotobevis, erkänt i ett offentligt forum

killen har gjort sig skyldigt till skyddande av brottsling och våld mot tjänsteman

hela svenska rättsväsendet kommer att försöka få dig och killen bakom lås och bom

[:0] [:D] [:o)] [;)] [B)]


<b>/ralvejd</b>
<i>Generalist, kan inget om allt"]


http://www.ralvejd.se/


[:D]

/Krister

Min hemsida:

[url="http://www.zeta-sound.se/"]Image[/url]


27 Mar 2010, 13:14
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 07 Sep 2008, 11:14
Posts: 7492
Location: Götelaborg
Post 
Ja Tommy.
Cissi e en beräknande å elak djävel som ringde alla dessa gånger å förklarade att det inte funkar att du har ett tomt glas.
Bedrövligt rent ut sagt...[:D]
Ond e hon...OND...[:D]

Att vara TVINGAD att dricka Caol Ila e ett öde av rang...
Å att göra det å sitta där å låta gamla sura japanska gitarrer andas ut e ju liksom bara ännu värre..[:p]

Skämt åsido...det med att kulta på vägen hem var la kanske inte världens bästa grej eller?
Knäkta revben...man kan ha roligare.
Helt klart.

jesper@gofastparts.se


27 Mar 2010, 21:13
Profile

Joined: 12 Aug 2004, 07:39
Posts: 1365
Location:
Post 
Men det var en trefvlig kväll.
Jävligt fina gitarrer!!!!
Synd att röret drog helrörsspänning eller hur det funkade.
Vidare gör det ont i sidan jävel. Snygg vurpa tror jag iaf det var.


27 Mar 2010, 21:37
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 41 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.