Efter att tittat och pillat på Jespers (Racings) gamla matsar, så propsade han ju på whiksy, hade ju aldrig smakar på det innan men vad gör man inte för att vara trevlig

Sen vidare ut på lokal.
Vid hemfärd meddelst cykel, råkade framhjulet slira en aning i gruset vilket innebar att jag gjorde en 520 (snowboardspråk?) o blev halvliggande.
En ung kille kom fram o hjälpte mig, o det finns fina människor.
Sen kom en polis,,, vad gör dom?,, En kvinna hoppar ut o tar en bild?? Vafan,, är man misstänkt? Grabben belv ju i eld o lågar o frågade vafan?? Men hon log o hoppade in o åkte?
Själv sitter jag här idag med omisskännliga smärtor,,revben fått sig en kyss, så idag blir det soffläge,,, om ens det.
Men iaf,, Jesper har trevliga gitarrer