| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| J****gt tung vecka..... https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=38554 |
Page 1 of 1 |
| Author: | datakrumelur [ 24 Mar 2010, 20:14 ] |
| Post subject: | J****gt tung vecka..... |
Två kamrater och vänner har valt att inte forsätta jordelivet. 2st på en vecka.....varav en arbetskamrat och kompis. Tänker på deras familjer........ http://www.myspace.com/urangbg http://www.myspace.com/thetrussrods |
|
| Author: | Renegade [ 24 Mar 2010, 20:16 ] |
| Post subject: | |
Fy farao vad sorgligt. Det låter som att de inte var så gamla? /R <img src="http://i14.photobucket.com/albums/a308/torn_and_frayed/red-tonguesmaller.gif" border=0> "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards |
|
| Author: | datakrumelur [ 24 Mar 2010, 21:15 ] |
| Post subject: | |
För en vecka sen Magnus som var 55, idag Dennis vår käre glädjespridare och vän och arbetskamrat. För jävligt, killen bad om att bli omhändertagen och sjukvården vägrar..... http://www.myspace.com/urangbg http://www.myspace.com/thetrussrods |
|
| Author: | Flowerhill [ 24 Mar 2010, 21:19 ] |
| Post subject: | |
R.I.P sorgligt...... LEV!!!! I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Author: | FenderBender [ 24 Mar 2010, 21:21 ] |
| Post subject: | |
Tungt. Jag förlorade själv min bästa kompis för ett år sedan. Sorgen är svår att bära och tankarna går såklart till familjen. <hr noshade size="1"> <font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2">Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2"> |
|
| Author: | Plexiglas [ 24 Mar 2010, 22:07 ] |
| Post subject: | |
Förjävligt när folk ber på sina bara knän om hjälp och ändå inte får nån...[:(!] http://www.myspace.com/gudarsskymning |
|
| Author: | Lunsen [ 24 Mar 2010, 22:39 ] |
| Post subject: | |
datakrumelur wrote: killen bad om att bli omhändertagen och sjukvården vägrar..... En kamrat gick samma väg tragiskt som fan... |
|
| Author: | arbetarpojken [ 25 Mar 2010, 00:27 ] |
| Post subject: | |
Fyfan!! Jag finner inga ord,, men inga ord är bättre än tystnad. Jag lider med Er |
|
| Author: | OGF [ 26 Mar 2010, 00:22 ] |
| Post subject: | |
Vilka egoistiska jävlar... [xx(] |
|
| Author: | Racing [ 26 Mar 2010, 11:46 ] |
| Post subject: | |
Ola... Du vet var vi finns om du behöver oss. Det där suger.I alla ändar. jesper@gofastparts.se |
|
| Author: | Robert Blues Harp [ 26 Mar 2010, 12:15 ] |
| Post subject: | |
R.I.P! Fler och fler drabbas av vägran från sjukvården. Vart är vi på väg...? |
|
| Author: | datakrumelur [ 26 Mar 2010, 22:38 ] |
| Post subject: | |
Det värsta är det ansvaret läkarna INTE tar när de skriver ut antidepressiva. Min arbetskamrat fick dem tidigt i höstas/sensomras, klagade på att han mådde sämre men läkarna sa bara fortsätt äta dem.....sen kom de på för en månad sen att han inte mådde så bra av dem och att det var fel medicin så de började trappa ner på dem. Vad läkarna VET är att om man mår skitdåligt och börjar på antidepressiva så är det en risk att personen i fråga blir självmordsbenägen i inledningsskedet, det vet t.o.m. jag som är lekman på området, likaså när man TRAPPAR NER!!!!! De hade trappat ner tabletterna när han gjorde slag i saken. Han hade bönat och bett om att bli omhändertagen men vägrades det. Man blir så jävla förbannad..... http://www.myspace.com/urangbg http://www.myspace.com/thetrussrods |
|
| Author: | Tobbe z [ 27 Mar 2010, 07:25 ] |
| Post subject: | |
datakrumelur wrote: Det värsta är det ansvaret läkarna INTE tar när de skriver ut antidepressiva. Min arbetskamrat fick dem tidigt i höstas/sensomras, klagade på att han mådde sämre men läkarna sa bara fortsätt äta dem.....sen kom de på för en månad sen att han inte mådde så bra av dem och att det var fel medicin så de började trappa ner på dem. Vad läkarna VET är att om man mår skitdåligt och börjar på antidepressiva så är det en risk att personen i fråga blir självmordsbenägen i inledningsskedet, det vet t.o.m. jag som är lekman på området, likaså när man TRAPPAR NER!!!!! De hade trappat ner tabletterna när han gjorde slag i saken. Han hade bönat och bett om att bli omhändertagen men vägrades det. Man blir så jävla förbannad..... http://www.myspace.com/urangbg http://www.myspace.com/thetrussrods Man hörs sånt där hela tiden. [xx(] För djävla tragiskt. |
|
| Author: | TC 7 [ 29 Mar 2010, 01:36 ] |
| Post subject: | |
fasen va tragiskt o höra !! / anti depresiva är ett jävla skit , en slags billig tablett lobotomi, känner till ett några i min närhet som fått sånt och haft samma självmordstankar i svackor vid nertrappning och även introduktion , och dom som går stadigt på dom kan bli väldigt känslokalla , jag har sett det på nära håll och det är riktigt skrämmande skit ! har även fått veta av en som tar det att det är "beroende framkallande" då för att att kliva av skiten så blir allt ännu värre upprört än det var innan och allt känns bara totalskit ,, men en nära vän rökte marre i lagoma doser istället för AD ..olagligt men det fick honom att leva ett betydligt bättre liv än det doktorn och hans piller gett honom under flera år, ,,allt har väl sina avigsidor men han är betydligt bättre och mer harmonisk numer,, vad fan ska man säga !! iallafall det att psykvården i sverige sjönk som ett bombat hangarfartyg på 80talet med även en massa hemlösa på kuppen ------------------------- http://www.myspace.com/tommycougar Var DAG VAG gör mig glad ...Kinesen lurar dig din stackare ... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|