| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Fredagsskål! https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=38299 |
Page 1 of 1 |
| Author: | kjelle [ 19 Mar 2010, 20:57 ] |
| Post subject: | Fredagsskål! |
Äntligen fredag! Förkylt som fan, men hemlagad soppa och ett fräscht vitt (en av favoriterna, Stoneleighs Savignon Blanc) smakar bra. Sen orkar jag inte längre än till soffan. Skål!
|
|
| Author: | FredrikF [ 19 Mar 2010, 21:16 ] |
| Post subject: | |
aha, idag valde jag mat till vinet istf tvärtom som det brukas.. Det blev en Chilensk Duette pinot noir mest som stod och drällde. Till den passade det bra med en gorgonzolapasta med strimlad grillad ankbröst och hyvlad parmesan. Märkligt hur ett sånt djävla survin([;)]) plötsligt kan bli kanon Skål för bövelen och krya på dig kjelle! |
|
| Author: | FenderBender [ 19 Mar 2010, 21:41 ] |
| Post subject: | |
Skål i Femkommatvåan, härlig öl från Åbro Bryggeri! [:)] <hr noshade size="1"> <font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2">Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2"> |
|
| Author: | ralvejd [ 19 Mar 2010, 21:46 ] |
| Post subject: | |
Halsen behöver medicin här, skål i "Höga landets park" [:p] <b>/ralvejd</b> <i>Generalist, kan inget om allt"] http://www.ralvejd.se/ |
|
| Author: | Joshunznera [ 19 Mar 2010, 21:57 ] |
| Post subject: | |
Duette här också![;)] cheers ----------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
|
| Author: | ralvejd [ 19 Mar 2010, 22:11 ] |
| Post subject: | |
Joshunznera wrote: Duett här också![;)] cheers ----------------- The beat goes on and I´m so wrong![]() <b>/ralvejd</b> <i>Generalist, kan inget om allt"] http://www.ralvejd.se/ |
|
| Author: | mrcheese [ 20 Mar 2010, 00:21 ] |
| Post subject: | |
Skål , ny bula bira o ny stärk här [:p] Mvh RICKY http://www.guitarlabs.se http://www.bostream.nu/mrcheese/ http://medlem.spray.se/guitarmaniac/ http://medlem.spray.se/mrcheesedoodle/ http://home.no/mrcheese/ |
|
| Author: | kjelle [ 20 Mar 2010, 01:52 ] |
| Post subject: | |
Joshunznera wrote: Duette här också![;)] cheers ----------------- The beat goes on and I´m so wrongPinot noir periodare? (Kingsridge tidigare) [;)]
|
|
| Author: | Joshunznera [ 20 Mar 2010, 06:45 ] |
| Post subject: | |
kjelle wrote: Joshunznera wrote: Duette här också![;)] cheers ----------------- The beat goes on and I´m so wrongPinot noir periodare? (Kingsridge tidigare) [;)] ![]() jaap, det blev lite för mycket av PN här pga olika tillfälligheter. Inte min favoritdruva men till viss mat funkar det ju Snart tillbaka i Italien igen[:)] ----------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
|
| Author: | kjelle [ 20 Mar 2010, 12:54 ] |
| Post subject: | |
Joshunznera wrote: kjelle wrote: Joshunznera wrote: Duette här också![;)] cheers ----------------- Pinot noir periodare? (Kingsridge tidigare) [;)] jaap, det blev lite för mycket av PN här pga olika tillfälligheter. Inte min favoritdruva men till viss mat funkar det ju Snart tillbaka i Italien igen[:)] Skönt att höra! Blev orolig att du var lite vilse ett tag...
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|