| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Helsingborg/Stockholm nån? https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=37975 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Burner [ 13 Mar 2010, 16:50 ] |
| Post subject: | Helsingborg/Stockholm nån? |
Någon som ska åka Helsingborg/Stockholm? Har ev en topp som ska upp från Helsingborg till Stockholm... <font size="1"> // I never claimed that I could play guitar.. but I look like a RockStar // http://www.myspace.com/attitudemusicalproject</font id="size1"> |
|
| Author: | blueskalle [ 13 Mar 2010, 17:26 ] |
| Post subject: | |
Nja, i påskveckan kör jag mellan Helsingborg och Eskilstuna om det är till någon hjälp. Förmodligen en tur till Stockholm en dag då också. Kalle http://www.buzzinblues.com http://www.myspace.com/buzzinblues http://www.myspace.com/kalleespanadaeriksson |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|