| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Talinspelning i Stockholm? https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=37572 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Lundagura [ 05 Mar 2010, 01:19 ] |
| Post subject: | Talinspelning i Stockholm? |
Hej - söker en liten, anspråkslös lokal - mindre rum - att då o då kunna hyra i Stockholmstrakten. Ska spela in tal och har med mig all nödvändig utrustning. Någon som kan tipsa om något ställe? Mvh/Lasse |
|
| Author: | Sir Realistic [ 05 Mar 2010, 10:50 ] |
| Post subject: | |
Läste först helt fel här - såg det som om du hade en spelning i Tallin - i Stockholm...[:o)] Nej, jag kan inte hjälpa dig men vore kanske lösningen att helt enkelt ta in på ett litet lugnt hotell de gånger du har behov? <font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1"> [url="http://www.myspace.com/sirrealistic1"] sir.realistic(snabel)hotmail.com |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|