Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Talinspelning i Stockholm?
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=37572
Page 1 of 1

Author:  Lundagura [ 05 Mar 2010, 01:19 ]
Post subject:  Talinspelning i Stockholm?

Hej - söker en liten, anspråkslös lokal - mindre rum - att då o då kunna hyra i Stockholmstrakten. Ska spela in tal och har med mig all nödvändig utrustning. Någon som kan tipsa om något ställe?

Mvh/Lasse

Author:  Sir Realistic [ 05 Mar 2010, 10:50 ]
Post subject: 

Läste först helt fel här - såg det som om du hade en spelning i Tallin - i Stockholm...[:o)]

Nej, jag kan inte hjälpa dig men vore kanske lösningen att helt enkelt ta in på ett litet lugnt hotell de gånger du har behov?

<font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1">
[url="http://www.myspace.com/sirrealistic1"]Image[/url]
sir.realistic(snabel)hotmail.com

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/