View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 03:49



Reply to topic  [ 9 posts ] 
Han som vann 63 miljoner på V75..... 
Author Message

Joined: 26 Oct 2007, 19:49
Posts: 1059
Location:
Post Han som vann 63 miljoner på V75.....
....var en riktig gambler.

Enligt uppgifter var systemet på cirka 2000 rader.

Han hade en spik, i lopp nummer 4, en kuse som var rankad 11:a av 15. Så vinner den jävla hästen!!!

Snacka om gambler. Det är bara att lyfta på hatten[:)]

Image


27 Feb 2010, 23:59
Profile ICQ WWW

Joined: 07 Jan 2003, 18:00
Posts: 669
Location: Alingsås
Post 
Oj, grattis till honom! Undrar hur många gånger han spelat utan att vinna. [:)]

_______
http://eftermitttycke.blogg.se [En blogg om både min musik och om mina åsikter i allmänhet]

Mail: wiccarocker. hos gmail.com


28 Feb 2010, 00:24
Profile

Joined: 27 Dec 2007, 10:29
Posts: 1584
Location:
Post 
Han har förmodligen inte spelat bort lika mycket som han vann.


Skit i allt lev fort, dö ful.


28 Feb 2010, 14:33
Profile ICQ WWW

Joined: 31 Aug 2006, 16:40
Posts: 202
Location: Stockholm
Post 
Inte än ....


28 Feb 2010, 23:14
Profile
User avatar

Joined: 11 Jul 2005, 14:32
Posts: 965
Location: Eskilstuna, Sweden
Post 
Quote:
Han har förmodligen inte spelat bort lika mycket som han vann.

Men nu har han mera att spela för, och är han en sådan gambler så kan det gå fort.....

/Bengt

"Den som vill bli lycklig ska inte öka sina tillgångar, utan sänka sina anspråk"
- Platon


01 Mar 2010, 09:01
Profile WWW
User avatar

Joined: 05 Aug 2004, 16:53
Posts: 262
Location: Malmö
Post 
Ja det gäller att veta när det är dags att sluta!

<font color="navy"><font size="1"><center>- det viktiga är inte vad man har utan hur man använder det -
http://www.greatnorthern.tk</center></font id="size1"></font id="navy">


01 Mar 2010, 11:30
Profile

Joined: 27 Dec 2007, 10:29
Posts: 1584
Location:
Post 
bassace wrote:

Ja det gäller att veta när det är dags att sluta!

<font color="navy"><font size="1"><center>- det viktiga är inte vad man har utan hur man använder det -
http://www.greatnorthern.tk</center></font id="size1"></font id="navy">


Fortsätter man att spela för att vinna mer pengar när man vunnit 63 mille är man troligen dum i huvet.

Skit i allt lev fort, dö ful.


01 Mar 2010, 19:32
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 07 Mar 2004, 12:58
Posts: 1948
Location: Stockholm
Post 
Men alltså - 2000 rader är inte så mycket.

Kostar 1.000.- att lämna in och delar man med några så är det inget stort system (egentligen inte stort ens för en som spelar ensam).

Däremot var det en jävligt lyckad spik han/hon/de satte...

<font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1">
[url="http://www.myspace.com/sirrealistic1"]Image[/url]
sir.realistic(snabel)hotmail.com


02 Mar 2010, 01:26
Profile
User avatar

Joined: 13 Dec 2004, 23:22
Posts: 1264
Location: Helsingborg
Post 
Jag kan inte undvika att tycka sånt här är lite tragiskt. Jovisst kul att någon random jävel blir rik emellanåt. Men på det hela stora, hur många människor kastar bort sina pengar på falska förhoppningar?
Svenska spel, dom största hypokriterna någonsin.

Image


02 Mar 2010, 10:03
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.