Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Fynda!
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=37264
Page 1 of 1

Author:  Bilton [ 25 Feb 2010, 15:41 ]
Post subject:  Fynda!

http://www.blocket.se/ostergotland/Sno_ ... ?ca=14&w=1
[:D]


/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com

Author:  vägra floyd [ 26 Feb 2010, 08:58 ]
Post subject: 

granis wrote:

Berätta vad det var nu då...[:)]


En Park-stack med dubbla lådor från 70/71 för 8000:-

Image
<font color="white"><h6>inget är så bra som att ha...bortsett från pod, floyd rose och variax</h6></font id="white"><font color="red"><h6>på nätterna drömmer jag om mitt arbete, på dagarna slår det in</h6></font id="red"><h6><font color="green">vissa säger att lycka inte går att köpa för pengar, jag antar att dom bara inte vet vart butiken ligger</h6></font id="green">

Author:  Plexiglas [ 26 Feb 2010, 09:33 ]
Post subject: 

[8D]århundradets köp, någon!!!???[8D]

http://www.myspace.com/gudarsskymning

Author:  Bilton [ 26 Feb 2010, 12:48 ]
Post subject: 

Syns att annonsen är borta, så här såg den ut:

" Ett parti Snö bortskänkes mot avhämtning. ca 10000m2. Passa på att skaffa lite oedig Östgötasnö och ingen fulsnö från stokholmstrakten. Gör barnen lyckliga med trädgården snöfylld eller varför inte bli populärpappa/mamma genom att bygga en kälkback..."

Bild av snöfylld gräsmatta![:D]

/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/