| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Tips på billig laptop https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=37138 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Edvin Medvind [ 22 Feb 2010, 21:13 ] |
| Post subject: | Tips på billig laptop |
Hej Behöver köpråd för hemma-laptop. Ska kunna surfa+officeköret. Bra om det är uppkopplingsmöjligheter till TV osv. Kom med tips! i 5-6000:- klassen. Tänkte köpa en till mina föräldrar också. Vet att Josh är i branschen, fler som har tips? edvin.medvind(a)gmail.com |
|
| Author: | ramjac [ 23 Feb 2010, 14:11 ] |
| Post subject: | |
sak samma vilket märke i den prisklassen. Jag hade valt en med lite större skärm, typ 17". Då brukar också alla siffertangenterna finnas samlade till höger. Skönt när man betalar räkningarna.. |
|
| Author: | Edvin Medvind [ 23 Feb 2010, 16:42 ] |
| Post subject: | |
ok...jag klickade bara in på elgiganten: kan det här funka? http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/barbara-datorer/PADM31010EO/hp-pavilion-dm3-1010eo eller http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/barbara-datorer/ASLXPNJ02041/acer-aspire-7715z edvin.medvind(a)gmail.com |
|
| Author: | ramjac [ 23 Feb 2010, 18:10 ] |
| Post subject: | |
Jadå. Ska datorn släpas runt och användas när du sitter på bussen/tåget kan det ju vara idé med den lilla, som har bättre batteritid. Ska den huvudsakligen stå hemma hade jag definitivt valt Acern. 17" är väldigt behagligt. Ang. prestandan.. 1999 var kapaciteten på en ordinär PC i jämnvikt med dan samlade datorkraften som var i bruk inför och under Apollo-färden till månen. Så oavsett vilken du väljer i prisklassen 5-6000, borde det räcka för en jupiterresa tur och retur + lite TV-tittande[;)] EDIT: kolla upp vad du har för krav när det gäller att koppla till TV'n. Den ena har HDMI, den andra VGA-utgång |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|