Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Grattis Ersmarker!
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=37037
Page 1 of 1

Author:  Joshunznera [ 20 Feb 2010, 00:58 ]
Post subject:  Grattis Ersmarker!

klockan är ännu inte riktigt slagen men jag håller på att säcka ihop inför natten så jag får tjuvstarta lite. Fördelen med detta är ju att man blir först ut att gratulera[:)]

Grattis David, på 30årsdagen. Du inträder nu i den yngre medelåldern, vilket du kommer att finna blir en ny trevlig period i ditt liv. Hoppas att du får en trevlig födelsedag så länge!

-----------------


ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Author:  Bulan [ 20 Feb 2010, 01:12 ]
Post subject: 

Ersmarker får bra ljud på partyt iallafall, han hyrde min Turbosoundrigg.

Men hur tänker man när man kommer 5st i en liten bil och tror att man ska få plats med 2 st 2x15" basar+2 toppar,sladdar och dansbandspinnar..?[:D]

Nåja,det gick ju till slut efter avskruvande av hjulen (inte bilens!) och lite krångel.

Hoppas det blir mindre trångt på festen![:0]

Author:  arbetarpojken [ 20 Feb 2010, 06:40 ]
Post subject: 

Oj!!
Gratz då.
Då blir det kris o sen inse att man måste ha en bra Telecaster? :)))

Author:  Bilton [ 20 Feb 2010, 08:35 ]
Post subject: 

Telecaster fyller man väl först vid 40?

Det är vid 30 de märkliga hårdrocksgitarrerna med spetsiga horn blir passé, och stratan eller halvacken blir lämpliga attribut.

Man borde kunna göra en gitarrskala likande alla jäkla grundämnen och annat man firar bröllopsdagar efter. Typ "Telecasterbröllop. Plectrum vid ett år, floyd vid 5, Strata vid 20 osv....[:)]

Hur som helst: Grattis!


/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com

Author:  FenderBender [ 20 Feb 2010, 11:37 ]
Post subject: 

Grattis! [:)] 30 känns jäkligt avlägset...

<hr noshade size="1">Image<font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2">
Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2">

Author:  Bilton [ 20 Feb 2010, 13:56 ]
Post subject: 

FenderBender wrote:

Grattis! [:)] 30 känns jäkligt avlägset...

<hr noshade size="1">Image<font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2">
Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2">


Och inte kommer det närmare heller! [:D]

/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com

Author:  VIP [ 20 Feb 2010, 14:16 ]
Post subject: 

Grattis [:)]

Image -----VIP----- vip(snabel-a) etanet.se

Author:  baberg [ 20 Feb 2010, 15:11 ]
Post subject: 

GRATTIS! [:)]

Author:  ChronicTown [ 20 Feb 2010, 16:05 ]
Post subject: 

Man tackar!

Det var dock igår jag fyllde, så Josh var nog den allra sista gratulanten på själva födelsedagen... [:D]

Ikväll är det fest dock, och bandet som lirar kommer som sagt ha bra ljud. Jag ska som sagt se till att göra ett gästinhopp på en låt eller två... [8D]

/D

Author:  HRJ [ 20 Feb 2010, 17:12 ]
Post subject: 

Grattis i efterskott då!

Passar på att inflika att jag är riktigt nöjd med LP Junioren.
Otroligt rolig gitarr sett till pengarna!

Author:  JanZZon [ 20 Feb 2010, 17:44 ]
Post subject: 

Ja, men grattis och skål då Ersmarker.

You let up you loose!!

Author:  Racing [ 20 Feb 2010, 18:43 ]
Post subject: 

Ja,grattis i efterskott.

jesper@gofastparts.se

Author:  ralvejd [ 20 Feb 2010, 18:45 ]
Post subject: 

grattis, ta väl vara på dina sista 5år som ungdom, sedan går det rast utför [;)]

<b>/ralvejd</b>
<i>Generalist, kan inget om allt"]


http://www.ralvejd.se/

Author:  bjoel [ 20 Feb 2010, 18:50 ]
Post subject: 

Grattis!


-------------
The church is near, but the road is icy. The pub is far, but we walk carefully.

Author:  Spider-Man [ 22 Feb 2010, 20:59 ]
Post subject: 

Grattis i efterskott!

Image

Author:  Oakman [ 24 Feb 2010, 06:13 ]
Post subject: 

Grattis i efterskott[;)]

Image

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/