| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Fredagsskål!!! https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=37021 |
Page 1 of 1 |
| Author: | iggle [ 19 Feb 2010, 16:19 ] |
| Post subject: | Fredagsskål!!! |
Skål alla goa glad! [:D] http://isitfriday.biz/ |
|
| Author: | ChronicTown [ 19 Feb 2010, 16:33 ] |
| Post subject: | |
Lite tidigt kanske, men framåt kvällningen är det faktiskt dags för 30-årsskål. (Ar det idag livet slutar eller börjar? Vad säger ni som redan passerat?) Imorgon 30-årsfest där det tack vare "Bulan" här på Bojen nu också finns fungerande PA till bandet. Ska nog gästspela med dem på en låt elelr två tror jag... [8D] /David |
|
| Author: | Marko [ 19 Feb 2010, 18:56 ] |
| Post subject: | |
Skål på er, och grattis David nä skit i och spela, sup bandet under bordet...[8D] |
|
| Author: | dubbel-v [ 19 Feb 2010, 20:04 ] |
| Post subject: | |
Äntligen!! Skååål bojs!! Och stort grattis till jubilaren!! // Henrik Fender strat/Gibson SG - JJ Labs DT60 - Cry baby 535Q - MP LGW - MP DBD - Fender Blues Jr Tweed |
|
| Author: | Bilton [ 19 Feb 2010, 20:35 ] |
| Post subject: | |
Nu så är det dags! En stärkare anlände med bussgods i em. Efter att ha låtit som en halv djävul när jag slog igång den funkar den efter lite felsökning och lödning. Kabelbrott på jorden till reverbet gjorde att del lät som satan, tog emot all 50Hz i trakten. Hmm, undrar om säljaren visste detta och tog en rövare eller om den pajat under transport? Stärkaren är inte alls så "helt ny, endast spelad med ca 9 timmar, har mest stått" än vad som uppgavs. Dessutom av betydligt äldre datum än uppgivet. Iofs var priset så pass att jag nog hade betalt det för den i detta skick och varit ganska nöjd. Men det känns inte bra att det som säljare uppgivit inte stämmer. Så kan det gå om man ger sig ut på Blocket, hädanefter blir det Bojen för begagnat. Skål på er och skål för alla lyckliga affärer vi gjort här![:)] /Bilton "Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag." bilton[snabela]telia.com |
|
| Author: | Emilio [ 19 Feb 2010, 20:39 ] |
| Post subject: | |
En (nja....) kall spaten avnjuts [:p] |
|
| Author: | FenderBender [ 19 Feb 2010, 20:45 ] |
| Post subject: | |
Skål i "femkommatvåan"! Öppnade första vid 18-tiden och är nu inne på nummer fyra. Fler kommer! Tacos, fredagsmys och en j-a massa pilsner... Livet är allt bra härligt ibland. [:)] <hr noshade size="1"> <font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2">Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2"> |
|
| Author: | VIP [ 19 Feb 2010, 20:55 ] |
| Post subject: | |
skålar med Black Ribbon -----VIP----- vip(snabel-a) etanet.se
|
|
| Author: | abergh [ 19 Feb 2010, 21:01 ] |
| Post subject: | |
Här ere öl och gitarrlir men lite försiktighet påbjudes, ska upp i ottan i morgon. Men på eftermiddan kommer nog bandet köra några låtar på Stampens bluesjam i Gamla stan. Då glöms all trötthet [:)]. -------------------------------------------------- http://www.myspace.com/voodoobean Läs min (omusikaliska)blogg http://adhocibulgarien.blogspot.com/ |
|
| Author: | kjelle [ 19 Feb 2010, 22:04 ] |
| Post subject: | |
Nåt blir det, innan jag tuppar av av trötthet efter att besvarat en skåning på detta forum. [;)] Sen kan det ju inverka att jag klev upp i morse kl 04:00 svensk tid för att ta mig hem från Riga. Äh, skål i en Gambrinus!
|
|
| Author: | davidihse [ 20 Feb 2010, 00:26 ] |
| Post subject: | |
Skål! myspace.com/ihse |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|