View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 01:27



Reply to topic  [ 11 posts ] 
Fredagsskål!!! 
Author Message

Joined: 13 Nov 2002, 13:22
Posts: 1148
Location:
Post Fredagsskål!!!
Skål alla goa glad! [:D]

http://isitfriday.biz/


19 Feb 2010, 16:19
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 31 Oct 2004, 23:23
Posts: 4429
Location:
Post 
Lite tidigt kanske, men framåt kvällningen är det faktiskt dags för 30-årsskål. (Ar det idag livet slutar eller börjar? Vad säger ni som redan passerat?) Imorgon 30-årsfest där det tack vare "Bulan" här på Bojen nu också finns fungerande PA till bandet. Ska nog gästspela med dem på en låt elelr två tror jag... [8D]

/David


19 Feb 2010, 16:33
Profile ICQ WWW

Joined: 13 Jan 2008, 13:12
Posts: 1687
Location: Degerfors
Post 
Skål på er, och grattis David nä skit i och spela, sup bandet under bordet...[8D]


19 Feb 2010, 18:56
Profile

Joined: 13 Nov 2009, 19:16
Posts: 347
Location:
Post 
Äntligen!!

Skååål bojs!! Och stort grattis till jubilaren!!

// Henrik

Fender strat/Gibson SG - JJ Labs DT60 - Cry baby 535Q - MP LGW - MP DBD - Fender Blues Jr Tweed


19 Feb 2010, 20:04
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 11:26
Posts: 4579
Location: Västra Mälardalen
Post 
Nu så är det dags!

En stärkare anlände med bussgods i em.
Efter att ha låtit som en halv djävul när jag slog igång den funkar den efter lite felsökning och lödning. Kabelbrott på jorden till reverbet gjorde att del lät som satan, tog emot all 50Hz i trakten.

Hmm, undrar om säljaren visste detta och tog en rövare eller om den pajat under transport?
Stärkaren är inte alls så "helt ny, endast spelad med ca 9 timmar, har mest stått" än vad som uppgavs. Dessutom av betydligt äldre datum än uppgivet.

Iofs var priset så pass att jag nog hade betalt det för den i detta skick och varit ganska nöjd. Men det känns inte bra att det som säljare uppgivit inte stämmer.

Så kan det gå om man ger sig ut på Blocket, hädanefter blir det Bojen för begagnat.

Skål på er och skål för alla lyckliga affärer vi gjort här![:)]

/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com


19 Feb 2010, 20:35
Profile

Joined: 25 Oct 2008, 13:00
Posts: 422
Location:
Post 
En (nja....) kall spaten avnjuts [:p]


19 Feb 2010, 20:39
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
Skål i "femkommatvåan"! Öppnade första vid 18-tiden och är nu inne på nummer fyra. Fler kommer! Tacos, fredagsmys och en j-a massa pilsner... Livet är allt bra härligt ibland. [:)]

<hr noshade size="1">Image<font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2">
Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2">


19 Feb 2010, 20:45
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 22:52
Posts: 3454
Location: Sthlms Län
Post 
skålar med Black Ribbon

Image -----VIP----- vip(snabel-a) etanet.se


19 Feb 2010, 20:55
Profile
User avatar

Joined: 28 Feb 2003, 16:00
Posts: 1189
Location: Uppsala
Post 
Här ere öl och gitarrlir men lite försiktighet påbjudes, ska upp i ottan i morgon. Men på eftermiddan kommer nog bandet köra några låtar på Stampens bluesjam i Gamla stan. Då glöms all trötthet [:)].

--------------------------------------------------
http://www.myspace.com/voodoobean
Läs min (omusikaliska)blogg http://adhocibulgarien.blogspot.com/


19 Feb 2010, 21:01
Profile

Joined: 18 Mar 2007, 21:58
Posts: 8742
Location: Uppsala
Post 
Nåt blir det, innan jag tuppar av av trötthet efter att besvarat en skåning på detta forum. [;)]
Sen kan det ju inverka att jag klev upp i morse kl 04:00 svensk tid för att ta mig hem från Riga.

Äh, skål i en Gambrinus!

Image


19 Feb 2010, 22:04
Profile WWW
User avatar

Joined: 29 Sep 2009, 15:55
Posts: 3293
Post 
Skål!

myspace.com/ihse


20 Feb 2010, 00:26
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 11 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.