| Ljudbojen.com https://ljudbojen.com/ |
|
| Finns de nån mysig resturang vid Globen? https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=36972 |
Page 1 of 1 |
| Author: | daffyd [ 18 Feb 2010, 14:55 ] |
| Post subject: | Finns de nån mysig resturang vid Globen? |
Jag tjejen och hennes son ska åka till huvudstaden på lördag. Hennes son fick en biljett till Rammstein och jag å tjejen tänkte vi skulle äta nåt gott medans han headbangar på Globen. Nån som vet ett sjysst ställe i närheten. Ska helst inte kosta skjortan, gärna vara mysigt med god mat[:)] så man vill sitta ett tag. Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com |
|
| Author: | Joshunznera [ 18 Feb 2010, 15:02 ] |
| Post subject: | |
japp, bistron i bottenvåningen på The Globe Hotel (Clarion) är helt OK. God mat och bra rödtjut till humant pris ----------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
|
| Author: | troman [ 18 Feb 2010, 18:44 ] |
| Post subject: | |
+1 för Bistron! Självklart ställe att ladda på före en koncert, men tillräckligt bra för att besökas även vid andra tillfällen.[:)] Det finns en del restauranger inne i själva Globenköpcentret, men dom tror jag är lite sunkiga (åtminstone av utseendet att döma). |
|
| Author: | HRJ [ 18 Feb 2010, 19:54 ] |
| Post subject: | |
Är ni sugna på att gå en sväng kan jag rekommendera Enskede Krog på Ga Tyresövägen. Det var i alla fall en mycket trevlig, bra restaurang med familjär känsla och bra mat till humana priser när vi bodde i området. Men nu var det ju iofs ett par år sedan. |
|
| Author: | Renegade [ 19 Feb 2010, 00:54 ] |
| Post subject: | |
Jag skulle försöka att ta mig därifrån och ta mig en titt på matställen på Söder.[:o)] /R <img src="http://i14.photobucket.com/albums/a308/torn_and_frayed/red-tonguesmaller.gif" border=0> "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards |
|
| Author: | Krippa [ 19 Feb 2010, 11:58 ] |
| Post subject: | |
Hängde en del i globenområdet i mitten av nittiotalet, då fanns en rätt skön pub nästan längst bort i centrum sett från tunnelbanan. De hade åtminstone då jäkligt bra dricka och helt ok pubmat. |
|
| Author: | gitarr-slusken [ 19 Feb 2010, 12:03 ] |
| Post subject: | |
Kolla på Rammstein isället för böveln. Såg dem i Malmö, fyfan va galna dem är! [8]Metallica[8] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|