Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Finns de nån mysig resturang vid Globen?
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=36972
Page 1 of 1

Author:  daffyd [ 18 Feb 2010, 14:55 ]
Post subject:  Finns de nån mysig resturang vid Globen?

Jag tjejen och hennes son ska åka till huvudstaden på lördag. Hennes son fick en biljett till Rammstein och jag å tjejen tänkte vi skulle äta nåt gott medans han headbangar på Globen. Nån som vet ett sjysst ställe i närheten. Ska helst inte kosta skjortan, gärna vara mysigt med god mat[:)] så man vill sitta ett tag.
Mvh Daffyd

Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com

Author:  Joshunznera [ 18 Feb 2010, 15:02 ]
Post subject: 

japp, bistron i bottenvåningen på The Globe Hotel (Clarion) är helt OK. God mat och bra rödtjut till humant pris



-----------------


ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Author:  troman [ 18 Feb 2010, 18:44 ]
Post subject: 

+1 för Bistron! Självklart ställe att ladda på före en koncert, men tillräckligt bra för att besökas även vid andra tillfällen.[:)] Det finns en del restauranger inne i själva Globenköpcentret, men dom tror jag är lite sunkiga (åtminstone av utseendet att döma).

Author:  HRJ [ 18 Feb 2010, 19:54 ]
Post subject: 

Är ni sugna på att gå en sväng kan jag rekommendera Enskede Krog på Ga Tyresövägen.
Det var i alla fall en mycket trevlig, bra restaurang med familjär känsla och bra mat till humana priser när vi bodde i området.
Men nu var det ju iofs ett par år sedan.

Author:  Renegade [ 19 Feb 2010, 00:54 ]
Post subject: 

Jag skulle försöka att ta mig därifrån och ta mig en titt på matställen på Söder.[:o)]

/R

<img src="http://i14.photobucket.com/albums/a308/torn_and_frayed/red-tonguesmaller.gif" border=0>
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards

Author:  Krippa [ 19 Feb 2010, 11:58 ]
Post subject: 

Hängde en del i globenområdet i mitten av nittiotalet, då fanns en rätt skön pub nästan längst bort i centrum sett från tunnelbanan. De hade åtminstone då jäkligt bra dricka och helt ok pubmat.

Author:  gitarr-slusken [ 19 Feb 2010, 12:03 ]
Post subject: 

Kolla på Rammstein isället för böveln.

Såg dem i Malmö, fyfan va galna dem är!

[8]Metallica[8]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/