Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

Dax för VM i OS-igen......
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=36700
Page 1 of 1

Author:  Tobbe z [ 13 Feb 2010, 10:49 ]
Post subject:  Dax för VM i OS-igen......

..... nu är TV jefeln avstängd i 2 veckor!

Author:  clapton71 [ 13 Feb 2010, 10:52 ]
Post subject: 

Ha, min med! Den har iofs varit avstängd i många år, nu...om det vore för ungarnas Bolibompa så hade vi ingen TV, så det så!

Matte

mslcases@gmail.com
takestwokultur@tele2.se

Author:  Tobbe z [ 13 Feb 2010, 10:55 ]
Post subject: 

clapton71 wrote:

Ha, min med! Den har iofs varit avstängd i många år, nu...om det vore för ungarnas Bolibompa så hade vi ingen TV, så det så!

Matte

mslcases@gmail.com
takestwokultur@tele2.se


Du är klok du!
Nyheterna och att HSB ska ha någonstans att somna innan hon går och lägger sej är väl det den används till- förutom till det ElakaBarnet

Author:  PGW [ 13 Feb 2010, 10:58 ]
Post subject: 

Inte min, jag kollar på DVD med Blasters & Thunderbirds istället![;)]

Kul att se att man inte är ensam om att vara passionerat ointresserad av idrott i tv[:)]

You´ve got your radio turned down too low - TURN IT UP !!!!

Author:  lavrell [ 13 Feb 2010, 11:17 ]
Post subject: 

Känns skönt att vara en av uppenbarligen få musiker som är genuint sportintresserad. Hockeyturneringen är ju det bästa man kan se på TV under hela 2010 punkt!

-------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/rikkeliemusic

email: m_lavrell (at) hotmail.com

Author:  Tobbe z [ 13 Feb 2010, 11:28 ]
Post subject: 

lavrell wrote:

Känns skönt att vara en av uppenbarligen få musiker som är genuint sportintresserad. Hockeyturneringen är ju det bästa man kan se på TV under hela 2010 punkt!

-------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/rikkeliemusic

email: m_lavrell (at) hotmail.com


Har fått fel på mina ögon eller så skriver du väldigt luddigt[;)]

Author:  Renegade [ 13 Feb 2010, 11:41 ]
Post subject: 

Ser själv sällan på TV, det är mest de övriga i familjen som tittar. OS känner jag inte att det är högt prioriterat att titta på 'live'.

Hockey är kul dock![:o)]

/R

<img src="http://i14.photobucket.com/albums/a308/torn_and_frayed/red-tonguesmaller.gif" border=0>
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards

Author:  Joshunznera [ 13 Feb 2010, 14:35 ]
Post subject: 

tack tobbez, skönt att det finns fler likatänkande där ute

Hustrun och jag är lyckligt fria från allt vad sportintresse heter. Dvs inte att utöva då, näe vi åker regelbundet skidor och spelar även tennis då och då. Nej grejjen är att vi aldrig har fattat varf man ska sitta och bröla åt ngn annans framgångar i skidspåret eller hockey-rinken. Känns mest som ngn slags substitut för eget tillkortakommande[;)]

Tyvärr är det ju nerskräpat med sport i alla kanaler, såväl radio som TV. Tur att det finns P1 och webradio. Själv ägnar jag mycket tid just nu åt ombyggnad av en del av huset.

EDIT: lyssna tex på P1 kl 14.03 idag. Blir troligen ett intressant program om könsbunden musik



-----------------


ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Author:  Tobbe z [ 13 Feb 2010, 17:10 ]
Post subject: 

Quote:
[i]Originally posted by Joshunznera


EDIT: lyssna tex på P1 kl 14.03 idag. Blir troligen ett intressant program om könsbunden musik.


ImageThe beat goes on and I´m so wrong


Kommer att sitta limmad vid högtalare [:D]

Author:  Joshunznera [ 13 Feb 2010, 17:47 ]
Post subject: 

Tobbe z wrote:

Quote:
[i]Originally posted by Joshunznera


EDIT: lyssna tex på P1 kl 14.03 idag. Blir troligen ett intressant program om könsbunden musik.


ImageThe beat goes on and I´m so wrong


Kommer att sitta limmad vid högtalare [:D]


[:D][:D]

-----------------


ImageThe beat goes on and I´m so wrong

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/