tack tobbez, skönt att det finns fler likatänkande där ute
Hustrun och jag är lyckligt fria från allt vad sportintresse heter. Dvs inte att utöva då, näe vi åker regelbundet skidor och spelar även tennis då och då. Nej grejjen är att vi aldrig har fattat varf man ska sitta och bröla åt ngn annans framgångar i skidspåret eller hockey-rinken. Känns mest som ngn slags substitut för eget tillkortakommande[;)]
Tyvärr är det ju nerskräpat med sport i alla kanaler, såväl radio som TV. Tur att det finns P1 och webradio. Själv ägnar jag mycket tid just nu åt ombyggnad av en del av huset.
EDIT: lyssna tex på P1 kl 14.03 idag. Blir troligen ett intressant program om könsbunden musik
-----------------

The beat goes on and I´m so wrong