View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 06:24



Reply to topic  [ 13 posts ] 
Snart Fredagsskål 
Author Message
User avatar

Joined: 28 Dec 2007, 15:30
Posts: 2004
Location: Linköping
Post Snart Fredagsskål
Det har varit dåligt med fredagsskålarna här .
Snart hemma igen efter en heldag i huvudstaden det måste firas ...[:D]

May the blues be with you
http://www.myspace.com/411079687


12 Feb 2010, 15:50
Profile WWW

Joined: 27 Dec 2007, 15:24
Posts: 5497
Post 
<i>"snart fredagsskål""]

Ja, närmare bestämt för en halvtimma sen![;)]

http://www.myspace.com/gudarsskymning


12 Feb 2010, 16:46
Profile WWW

Joined: 02 Dec 2009, 23:48
Posts: 693
Post 
knut wrote:

<i>"snart fredagsskål""]

Ja, närmare bestämt för en halvtimma sen![;)]

http://www.myspace.com/gudarsskymning




Gud, vad skönt! Jag slipper skämmas då som just hällde upp ett glas vin tio över fyra...

Skål!

Blues66


12 Feb 2010, 17:17
Profile
User avatar

Joined: 11 Aug 2002, 23:12
Posts: 8908
Location: Linköping
Post 
It's beer o'clock somewhere in the world!

-------------
The church is near, but the road is icy. The pub is far, but we walk carefully.


12 Feb 2010, 17:24
Profile

Joined: 09 Mar 2009, 17:33
Posts: 2462
Location: Karlshamn
Post 
Nu åker kaffe på till favoriten, Irish Coffee. Jameson är den andra ingrediensen... [:)]

Rock On!


12 Feb 2010, 18:02
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Dec 2007, 15:30
Posts: 2004
Location: Linköping
Post 
Nu så.
Beer o'clock som sagt.
Skål.

May the blues be with you
http://www.myspace.com/411079687


12 Feb 2010, 18:15
Profile WWW

Joined: 18 Mar 2007, 21:58
Posts: 8742
Location: Uppsala
Post 
Inte än...

Image


12 Feb 2010, 18:15
Profile WWW

Joined: 13 Nov 2009, 19:16
Posts: 347
Location:
Post 
Äntligen!!

Inleder med en Mackmyra... -Ja, vi måste ju alla göra något för att hjälpa den svenska industrin ur krisen![:D]

Skål och trevlig kväll!


// Henrik

Fender strat/Gibson SG - JJ Labs DT60 - Cry baby 535Q - MP LGW - Fender Blues Jr Tweed


12 Feb 2010, 18:20
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 11:26
Posts: 4579
Location: Västra Mälardalen
Post 
Hemkommen efter en tur till huvudstaden i dag, tågen gick dessutom i tid![:0]

Måste firas med en Ale!
Skål!

/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com


12 Feb 2010, 18:46
Profile
User avatar

Joined: 03 Dec 2002, 21:30
Posts: 18992
Location: Södra sthlm SWISH
Post 
Ale här också; Red Ale från Slottskällan i Uppsala.

Uppsala har fö bara tre bra grejjor vad jag vet; Slottskällan, kjelle och guitarhustler. Däremot kommer jag inte att starta en hylla kjelle och g-hustlertråd alla MO-tråden, nån måtta får det ju vara[;)]

Skål på er BOJs!

-----------------


ImageThe beat goes on and I´m so wrong


12 Feb 2010, 19:51
Profile WWW

Joined: 07 Jan 2003, 18:00
Posts: 669
Location: Alingsås
Post 
Åkte ålandsbåt i onsdags och fyllde på förrådet lite. Sitter och dricker lite smirnoff ice... Lite smågejj men vad gör man inte för att fixa plats i kylen? [;)]

Skål!

_______
http://eftermitttycke.blogg.se [En blogg om både min musik och om mina åsikter i allmänhet]

Mail: wiccarocker. hos gmail.com


12 Feb 2010, 19:57
Profile

Joined: 18 Mar 2007, 21:58
Posts: 8742
Location: Uppsala
Post 
Joshunznera wrote:

Ale här också; Red Ale från Slottskällan i Uppsala.

Uppsala har fö bara tre bra grejjor vad jag vet; Slottskällan, kjelle och guitarhustler. Däremot kommer jag inte att starta en hylla kjelle och g-hustlertråd alla MO-tråden, nån måtta får det ju vara[;)]

Skål på er BOJs!

-----------------


ImageThe beat goes on and I´m so wrong


Vafa... [:D]

Får väl lägga till Katalin också, givetvis som nr 4. Mycket bra musik har den damen bidragit med, givetvis med salig Uffe som bokare.

Nu har även jag startat, efter en lång kväll i start up träsket. Skål i lite rött, en pinotage!

Blir en tur till bolaget i morgon, slut på både Gambrinus och alla ales.

Image


12 Feb 2010, 23:05
Profile WWW

Joined: 12 Aug 2004, 07:39
Posts: 1365
Location:
Post 
Skål i Umbala
Billigt, gott och nyttigt.


12 Feb 2010, 23:49
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 13 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.