| Author |
Message |
|
leffje
Joined: 28 Dec 2007, 15:30 Posts: 2004 Location: Linköping
|
 Snart Fredagsskål
Det har varit dåligt med fredagsskålarna här . Snart hemma igen efter en heldag i huvudstaden det måste firas ...[:D] May the blues be with you http://www.myspace.com/411079687
|
| 12 Feb 2010, 15:50 |
|
 |
|
Plexiglas
Joined: 27 Dec 2007, 15:24 Posts: 5497
|
<i>"snart fredagsskål""] Ja, närmare bestämt för en halvtimma sen![;)] http://www.myspace.com/gudarsskymning
|
| 12 Feb 2010, 16:46 |
|
 |
|
Blues66
Joined: 02 Dec 2009, 23:48 Posts: 693
|
Gud, vad skönt! Jag slipper skämmas då som just hällde upp ett glas vin tio över fyra... Skål! Blues66
|
| 12 Feb 2010, 17:17 |
|
 |
|
bjoel
Joined: 11 Aug 2002, 23:12 Posts: 8908 Location: Linköping
|
It's beer o'clock somewhere in the world!
------------- The church is near, but the road is icy. The pub is far, but we walk carefully.
|
| 12 Feb 2010, 17:24 |
|
 |
|
Robert Blues Harp
Joined: 09 Mar 2009, 17:33 Posts: 2462 Location: Karlshamn
|
Nu åker kaffe på till favoriten, Irish Coffee. Jameson är den andra ingrediensen... [:)]
Rock On!
|
| 12 Feb 2010, 18:02 |
|
 |
|
leffje
Joined: 28 Dec 2007, 15:30 Posts: 2004 Location: Linköping
|
Nu så. Beer o'clock som sagt. Skål. May the blues be with you http://www.myspace.com/411079687
|
| 12 Feb 2010, 18:15 |
|
 |
|
kjelle
Joined: 18 Mar 2007, 21:58 Posts: 8742 Location: Uppsala
|
Inte än... 
|
| 12 Feb 2010, 18:15 |
|
 |
|
dubbel-v
Joined: 13 Nov 2009, 19:16 Posts: 347 Location:
|
Äntligen!!
Inleder med en Mackmyra... -Ja, vi måste ju alla göra något för att hjälpa den svenska industrin ur krisen![:D]
Skål och trevlig kväll!
// Henrik
Fender strat/Gibson SG - JJ Labs DT60 - Cry baby 535Q - MP LGW - Fender Blues Jr Tweed
|
| 12 Feb 2010, 18:20 |
|
 |
|
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
|
Hemkommen efter en tur till huvudstaden i dag, tågen gick dessutom i tid![:0]
Måste firas med en Ale! Skål!
/Bilton "Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."
bilton[snabela]telia.com
|
| 12 Feb 2010, 18:46 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
Ale här också; Red Ale från Slottskällan i Uppsala. Uppsala har fö bara tre bra grejjor vad jag vet; Slottskällan, kjelle och guitarhustler. Däremot kommer jag inte att starta en hylla kjelle och g-hustlertråd alla MO-tråden, nån måtta får det ju vara[;)] Skål på er BOJs! -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 12 Feb 2010, 19:51 |
|
 |
|
Wicca
Joined: 07 Jan 2003, 18:00 Posts: 669 Location: Alingsås
|
Åkte ålandsbåt i onsdags och fyllde på förrådet lite. Sitter och dricker lite smirnoff ice... Lite smågejj men vad gör man inte för att fixa plats i kylen? [;)] Skål! _______ http://eftermitttycke.blogg.se [En blogg om både min musik och om mina åsikter i allmänhet] Mail: wiccarocker. hos gmail.com
|
| 12 Feb 2010, 19:57 |
|
 |
|
kjelle
Joined: 18 Mar 2007, 21:58 Posts: 8742 Location: Uppsala
|
Joshunznera wrote: Ale här också; Red Ale från Slottskällan i Uppsala. Uppsala har fö bara tre bra grejjor vad jag vet; Slottskällan, kjelle och guitarhustler. Däremot kommer jag inte att starta en hylla kjelle och g-hustlertråd alla MO-tråden, nån måtta får det ju vara[;)] Skål på er BOJs! -----------------  The beat goes on and I´m so wrong Vafa... [:D] Får väl lägga till Katalin också, givetvis som nr 4. Mycket bra musik har den damen bidragit med, givetvis med salig Uffe som bokare. Nu har även jag startat, efter en lång kväll i start up träsket. Skål i lite rött, en pinotage! Blir en tur till bolaget i morgon, slut på både Gambrinus och alla ales. 
|
| 12 Feb 2010, 23:05 |
|
 |
|
arbetarpojken
Joined: 12 Aug 2004, 07:39 Posts: 1365 Location:
|
Skål i Umbala Billigt, gott och nyttigt.
|
| 12 Feb 2010, 23:49 |
|
|