Ljudbojen.com
https://ljudbojen.com/

damens hat mot ljudbojen...
https://ljudbojen.com/viewtopic.php?f=8&t=36452
Page 1 of 1

Author:  christian-h [ 08 Feb 2010, 14:47 ]
Post subject:  damens hat mot ljudbojen...

Tjenare alla Bojjare!

Nu har det hänt igen, jag skulle "städa" medans flickvännen lagade mat, men hon tog mig in action. Jo, jag satt på ljudbojen och läste om inspelning av gitarr(ni kanske såg mitt forum). Ingen mat till mig...

<hr noshade size="1"><font color="red">Hur klarar ni av balansgången mellan era förhållanden!?</font id="red">

Kan inte skriva mer, hör fotsteg som närmar sig.

Mvh christian

[}:)][}:)][}:)]

Author:  Ron Thomson [ 08 Feb 2010, 16:44 ]
Post subject: 

Nu är jag inte inne på bojen lika ofta , men ett tag refererade min fru till Bojen som min andra familj..

Avsluta alltid det arbete som du påbör

Author:  Nito [ 08 Feb 2010, 17:44 ]
Post subject: 

det är ett Facebook fast mycket bättre, FB är ju urtypen för meningslöshet på internet.
har hon FB och hänger där, kontra!

Author:  harpgear [ 08 Feb 2010, 18:04 ]
Post subject: 

Att fråga mig om hur man balaserar ett förhållande är nog inte lönt.
Däremot så är inte bojen något problem,men i våras när jag beställde en ny snöskoter utan att ens nämna det.......
ja du kanske ser möjligheten att lite bojjande kanske inte är så farligt.
Lyckligt gift dom senaste 18åren[:)]
christian-h wrote:

Tjenare alla Bojjare!

Nu har det hänt igen, jag skulle "städa" medans flickvännen lagade mat, men hon tog mig in action. Jo, jag satt på ljudbojen och läste om inspelning av gitarr(ni kanske såg mitt forum). Ingen mat till mig...

<hr noshade size="1"><font color="red">Hur klarar ni av balansgången mellan era förhållanden!?</font id="red">

Kan inte skriva mer, hör fotsteg som närmar sig.

Mvh christian

[}:)][}:)][}:)]

Author:  FenderBender [ 08 Feb 2010, 19:51 ]
Post subject: 

Jag har en mycket snäll och förstående fru! [:D] Men det har hänt att hon lite ironiskt undrat "vad heter hon" när jag suttit lite för mycket på Bojen... [:I]

<hr noshade size="1">Image<font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2">
Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2">

Author:  Renegade [ 08 Feb 2010, 21:45 ]
Post subject: 

Sedan hon började 'hänga' på FaceBook kommenterar hon inte mitt bojjande.[8D]

/R

<img src="http://i14.photobucket.com/albums/a308/torn_and_frayed/red-tonguesmaller.gif" border=0>
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards

Author:  Flowerhill [ 08 Feb 2010, 22:04 ]
Post subject: 

inte lätt sak detta.. men känner att skulle ultimatum komma.. typ VÄLJ!!! så blir valet lätt[8D] keep rocking

I`m old enough to choose my toys..

Author:  blueskalle [ 08 Feb 2010, 22:06 ]
Post subject: 

Är alternativet att titta på meningslös tv a la TV4 så är väl valet lätt att motivera??[}:)][;)]

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues

Author:  Plexiglas [ 11 Feb 2010, 19:18 ]
Post subject: 

christian-h wrote:

Tjenare alla Bojjare!

Nu har det hänt igen, jag skulle "städa" medans flickvännen lagade mat, men hon tog mig in action. Jo, jag satt på ljudbojen och läste om inspelning av gitarr(ni kanske såg mitt forum). Ingen mat till mig...

<hr noshade size="1"><font color="red">Hur klarar ni av balansgången mellan era förhållanden!?</font id="red">

Kan inte skriva mer, hör fotsteg som närmar sig.

Mvh christian

[}:)][}:)][}:)]


Säg ifrån nästa gång att det är saker som bojen som får dig att stå ut med resten av livet![;)]

http://www.myspace.com/gudarsskymning

Author:  Nito [ 11 Feb 2010, 23:15 ]
Post subject: 

blueskalle wrote:

Är alternativet att titta på meningslös tv a la TV4 så är väl valet lätt att motivera??[}:)][;)]

http://www.buzzinblues.com
http://www.myspace.com/buzzinblues

kunde inte hålla med dig mer, min gamla hagga som jag inte delar kudde med mer hade samma åsikt "varför sitter du och plinkar på dina gitarrer/utövar andra hobbies/surfar på internet hela kvällarna???????
ja du säg det?
-kan det bero på att jag inte finer minsta nöje i TV??????????
men sitta och titta på totalt dumknullad TV är HELT ok, men göra något annat är anus?
SIGN ME OUT!!!!!!

Author:  rocker [ 13 Feb 2010, 12:36 ]
Post subject: 

Renegade wrote:

Sedan hon började 'hänga' på FaceBook kommenterar hon inte mitt bojjande.[8D]

/R

Image
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards


+1 samma här![:D]

_____________________________
"Touch these days and I'll kill you"

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/