Mags:
330n är föremål för diskussioner fortfarande..
Lite för dyrt i min smak, men jag försöker pruta så gott jag kan med hjälp av diverse mer eller mindre relevanta argument. Går sådär..
Gitarren är one-of-a-kind och skulle lätt kunna motivera mig att sälja av ett knippe andra men den kostar myyycket
Så här skulle man kunna sammanfatta guran:
Det är en 1963 års modell med allt ioriginal och i 100% fantastiskt skick. Original hardcase ochså det i mycket bra skick. Cherry red med kromat HW. Inga dings, rash eller knappt ens smårepor... porrigt gulnade bindings mot en röd kropp som med åren fått en brunaktigare rostliknande ton. Väldigt väljusterad med rasselfri låg aktion, oerhört smörig att spela och låter precis så bra man kan tänka sig.
Butiken har köpt in den från den ursprunglige ägaren och det finns 100% dokumantation
Jag kan få en 330 i Sverige för mindre pengar än denna som jag ser ut att bli tvungen att betala 3400$ för, men att få tag i en så här välskött och fin 330 med ALLT i original vetifan om jag får möjlighet att göra ngn mer gång.
grubblar några timmar till, klockan är bara 4 på morgonen här, men idag lär jag få bestämma mig

The beat goes on and I´m so wrong