Haraldrig wrote:
Lostincepancake wrote:
Haraldrig wrote:
[quote="Josh D Ztorsion"]
Ska servera 6 drinkar om en timme. Har ingen aning vad. Det som finns i huset är alla spritsorter (nåja), Roses Lime, citrondricka och sodavatten
Vad kan man göra på det?
Gärna något med vit rom eller Tequila, men alla förslag välkomnas!
(jag är verkligen usel på just drinkar..[:I])

The beat goes on and I´m so wrong
Long Island Ice Tea.
Smarrigt men mycket alkohol.
Ett tips inför framtida partyn är att hyra in proffs.
De fixar allt för ganska rimliga pengar.
Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
Jodu...haha...Vill du sänka gänget på 2 drinkar så är det helt rätt[:D]....Jag menar bara..12cl sprit/drink...det ger hår på bröstet!!!
När jag läst inlägget om Göingewhiskeyn så undrar jag om detta verkligen är så hårresande[:p]
Skämt åsido. Jag trodde folk drack hembränt uppe där du bor.
Det gjorde dom innan jag flyttade utomlands i alla fall.
Min Email:
Straponyourguitar(AT)hotmail.com
[/quote]
Nej, nej, nej... Gränsen för ett utvecklat hembrännande går vid Hälsingland, sen blir det ett allt mer självklart inslag i vardagen ju längre norrut man kommer! I Norrbotten är det närmast en självklaret! [:D]
<b>Vi behöver inget Systembolag, nere vid Pite-älva, för läskedrycker av alla de slag, det kan vi göra själva... (Euskefeurat - som betyder ungefär: de oönskade)</b>

<font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">
<font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue">