Kriser förbrödrar - Bojen är "vår" Boj!
Den senaste tidens kriser, med troll och krasher som resultat, har på sitt sätt varit jobbiga för oss Bojare - där tror jag alla skriver på? Men en stark känsla som åtminstone jag haft är att de som förstört forumet också förstört för oss medlemmar personligen. Faen, någon har varit inne och jävlats med "MIN BOJ"!
Jag loggade in på Diskantforum några gånger, men kände mig vilsen och bortkommen. Trots att många Diskant medlemmar också är på Bojen. Varför kände jag så? Diskant är ett väldigt väl administrerat forum med ett gränssnitt som är tilltalande. Jag antar att jag inte var redo för Diskant i min saknad efter Ljudbojen. Fler som kände likadant? Något jag störde mig på var den skadeglädje som härskade på Diskant. Det fanns en del som inte kunde dölja sin glädje över vad som drabbat Bojen. Andra gick så långt som att de tog på sig "äran" över hela soppan...
Förbrödringen som uppstod medan Bojen låg nere tycker jag var rörande. E-mail utväxling mellan medlemmar, nyhetsbrev etc. Det kändes att man inte var ensam i sin saknad. Tack alla ni som aktiverade er under den tid Bojen låg nere. Jag lyfter på hatten! [:D]
Ljudbojen är mitt "hem". Jag är glad över att jag på nytt "komma hem" och träffa mina virtuella vänner. Tack för att ni finns! [:)][:)][:)]

<font color="green">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">