...som jag bytte stränghållaren på? Har för mig det var hösten -97. En tobacco sunburst från senare 70-talet vill jag minnas och du hade nyss köpt den av KS! Kul om du hade den kvar!
01 Jul 2008, 00:37
rifle
Jasså är det du som är mr Botox, jepp den gamla 76 har jag kvar och spelar mest på den för tillfället. Har du kvar din omlackade Custom då?
01 Jul 2008, 07:21
Botox
Man kan säga att den är kvar i familjen. Min dotter tog över den för ett antal år sen och jag brukar "låna" den då och då. Varje gång jag spelar på den blir jag fascinerad över hur bra den låter.[:)]
"In vino veritas"
01 Jul 2008, 10:01
rifle
spelar du mycket nuförtiden eller? Med i nåt band övurhuvudtaget? Vi kör ju på fortfarande i stort sett samma uppsättning som för 10 år sedan, endast bytt trummis 2ggr sen dess.
Det har tyvärr mest blivit spel i hemmet. Pga ojämna arbetstider så har det varit svårt att ens tänka sig att spela i nåt band. Varannan vecka kväll är inte så idealiskt för rep men nu har jag börjat jobba mer dagtid så förhoppningsvis lossnar det snart.
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum