Min åsikt lyder så här; ska vi nu behöva förstöra jorden så bör det iallafall få kosta. Har vi inte större bekymmer än höga bensinpriser att oroa oss för i framtiden så skulle jag vara lättad men verkligheten är nog dessvärre lite mer komplex. Själv har jag slutat nöjesåka både bil och motorcykel sen ett år tillbaka. Tänk vad mycket mindre man belastat miljön om alla semesterknuttar och husvagnsfamiljer lutat sig tillbaka därhemma med en Beatlesplatta, (tex the white album) och en kall pilsner (tex Åbro 7,3) istället för att köra land och rike kring med sina avgasmaskiner. Jag är oroad.......
23 May 2008, 20:47
charlie
Skulle vart ett reply till dig Josh D Ztorsion men nu fick jag ju visst vara överst! Så det kan gå......[:)]
23 May 2008, 20:51
Rock_N_Ron
Nöjesåka i den gamle Mustangen kommer jag inte sluta med, även om soppan kostar 30 spänn liter´n!
Men att byta ut vardagsbilen mot nå´t annat kan jag göra i morr´n.... Eller försöka hitta andra alternativ. Tåg är ju riktigt skönt; då kan man ju ta sig en bira ubnder resan, ju [:D]
= = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =
23 May 2008, 22:12
kjelle
+1! Senaste två veckorna har jag gjort två besök i Götet, första gången flyg och andra X2000. Tåget vinner i alla avseenden!
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum