| Author |
Message |
|
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
|
 Torsdagsskål och utegigpremiär
Eftersom värmen nu drabbat oss ordentligt blir det utomhus-gig premiär i kväll! Spelar på utescen för första gången i år, alltid lika trevligt!
Blir nog en kall öl till grillbuffén också - skål på er!
/Bilton "Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther
|
| 08 May 2008, 17:48 |
|
 |
|
VIP
Joined: 09 Dec 2007, 22:52 Posts: 3454 Location: Sthlms Län
|
fan vad kul[:)]SKÅL!!!! (Norrlands guld)  -----VIP-----
|
| 08 May 2008, 18:54 |
|
 |
|
Guitaraddict
Joined: 10 Aug 2002, 13:55 Posts: 1195 Location: Smålands mörka skogar
|
Hähä, jag tyckte att det stod "Torsdagsskål och uteliggarpremiär" [:D]
|
| 08 May 2008, 19:36 |
|
 |
|
K-G
|
Kul...själv skall jag till Ystad på lördag som näääästan är ett utegig...i en lada hos raggarna [^][8D][:D] [url="http://www.theboogiecats.com/"]  [/url]
|
| 08 May 2008, 19:49 |
|
 |
|
Bilton
|
Förutom lite mygg (stora som gråsparvar) har det varit ett mycket behagligt gig utomhus i kväll. En personalfest med ca 250 pers, varav 230 kvinnor![:)]
Härligt att få börja spela i en varm solnedgång och senare avsluta i en ljum vårkväll i månens sken, allt till doften av nygrillat!
/Bilton "Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther
|
| 09 May 2008, 00:18 |
|
 |
|
baberg
|
Bilton wrote:
Härligt att få börja spela i en varm solnedgång och senare avsluta i en ljum vårkväll i månens sken, allt till doften av nygrillat!
Allt bekostat av skattebetalarnas pengar?? [:o)][;)] /Bosse
|
| 09 May 2008, 16:41 |
|
 |
|
Bilton
|
baberg wrote: Bilton wrote:
Allt bekostat av skattebetalarnas pengar?? [:o)][;)] /Bosse Kan någon förklara hur man tänker om man tror att <i>mitt bands spelningar"] bekostas med skattepengar bara för att jag till varadags försörjer mig på arvoden från offentliga uppdrag som jag är vald av medborgarna att utföra?[}:)] Vad har mitt arbete med mitt band att göra?[?] /Bilton "Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther
|
| 09 May 2008, 19:30 |
|
 |
|
ralvejd
|
Bilton wrote: baberg wrote: Bilton wrote:
Allt bekostat av skattebetalarnas pengar?? [:o)][;)] /Bosse Kan någon förklara hur man tänker om man tror att <i>mitt bands spelningar"] bekostas med skattepengar bara för att jag till varadags försörjer mig på arvoden från offentliga uppdrag som jag är vald av medborgarna att utföra?[}:)] Vad har mitt arbete med mitt band att göra?[?] /Bilton "Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther Inte vet jag om jag en ska försöka men .....en vild gissning, fri tolkning eller nått ..... Bilton wrote:
Förutom lite mygg (stora som gråsparvar) har det varit ett mycket behagligt gig utomhus i kväll. En personalfest med ca 250 pers, varav 230 kvinnor!
Måste vara stats-, landstings- eller kommunal-anställda som var ute å roade sig med den skeva könsfördelningen [:D][}:)] /ralvejd http://www.ralvejd.se/
|
| 09 May 2008, 20:17 |
|
 |
|
baberg
|
Trodde det var en kommunal personalfest och tänkte att det nygrillade bekostades av kommunen???? [;)][:)]
Och är det så, så är det ju helt okey. Då går ju skattepengarna till något vettigt. [:)]
/Bosse
|
| 10 May 2008, 12:00 |
|
|