|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Blue4ever
|
 UAD?
Sitter med Cubase och cpu:n orkar inte med plugins, slår i taket! Var och snackade med säljare på 4-sound som dissade Liquidmix och föreslog Uad-1. Den kostar inte förmögenhet i inköp men vill man utöka så rusar det snabbt, och visst licensierat med rätta namn men vet någon att den är "Så Mycket" bättre än focusriten. Behöver compressorer och eq:s för egenbruk! Tacksam om någon kan dela med sig! Förvirrad!
|
| 08 Jan 2008, 13:02 |
|
 |
|
JohnnyGreed
|
Kör tre UAD-kort i studion å det funkar mkt. bra... Har inte testat LiquidMix men jag kommer aldrig byta ut UAD-korten, de låter grisigt bra!!!
________________ ________________ ________________
|
| 08 Jan 2008, 15:44 |
|
 |
|
Blue4ever
|
Ok! Jomen, som glad amatör på mera hobbybasis lutar det åt "projectpak" och dess begränsningar och fylla på med ytterligare pluggar. Kan du ge en hint vilka isåfall, utöver dem som ingår i det paketet? Är mest intr. av comp, eq:s och mastringsverktyg för trad rockmusik. Tacksam för tycken & smak!
|
| 08 Jan 2008, 17:48 |
|
 |
|
Ronnie_Rocker
|
jag kör 2 st UAD-1 kort, och har även haft en Liquid mix. Jag sålde liquid mixen efter att jag testade UAD korten [:D] köpte ett till DSP kort i stället samt mer pluggar [:)] http://www.myspace.com/enhancedaudioproductionshttp://www.myspace.com/taedeat
|
| 11 Jan 2008, 01:45 |
|
 |
|
Blue4ever
|
Mitt lila dilemma e ju att koppla upp min burk på nätet för tankning och registrering. Om ni förstår[:I]. Ok, Uad verkar det som, får försöka lösa mitt problem ändå. Tackar!
|
| 11 Jan 2008, 11:18 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|