View unanswered posts | View active topics It is currently 10 May 2026, 02:53

Reply to topic  [ 218 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Könsneutrala äktenskap 
Author Message

Haraldrig wrote:

Tror man på gud så är man nog inte riktigt frisk i hjärnan[:p]

Fantastiskt påstående som säger mer om dig än om de som är religiösa.
Jag tycker att det där påståendet är smaklöst, och på snudd att du förtjänar en ban för det.

<hr noshade size="1">
<u>http://www.myspace.com/lastshoutofficial</u>

14 Nov 2008, 22:00
Profile ICQ WWW

Vad pratas det om eg.? Kärlek? Jag älskade min hund!

(hon är död nu[:(])

Skall vi börja betrakta bögar och flator som minoriteter, såsom Zigenare och Samer ?
Dom kanske skall ha ett eget riksdagsting med val och allting!!![xx(][xx(][xx(]

Dom har ju redan en egen cirkusparad i Stockholm på sommrarna. Räcker inte det?
Alla garvar ju......och jag också[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Morgan

14 Nov 2008, 22:03
Profile ICQ WWW

Amp Healer wrote:

Haraldrig wrote:
En präst som tycker så hör inte hemma i 2008.
Han borde skickas tillbaka till 1950 talet eller liknande.

Ursäkta men det var nog det mest korkade uttalandet och rasistiska jag hört på länge!

Har du någon gång bekymrat dig att läsa Biblen?????
Detta är INTE en fråga om tyckande eller vad vi som inte är kristna tycker är rätt!!!!!!

Utan INSE att Biblen och vad som står i den för dom som är Kristna är samma sak som Svergie rikes LAG!

Men okej, eller ska vi börja införa lagar som bara gäller vissa, medans andra blir straffade???

Visst låt bögar o flator gifta sig, inga problem, men ge fan i att dom ska gifta sig i kyrkan! och börja inte ens argumentera om varför inte, innan ni läst Biblen!

Vad hände med respekten för dom som har en tro??? eller är det bara bögar o flator som har den respekten????

Skit vad jag är trött på "tyckare" som inte kollat upp vad dom pratar om inna dom öppnar käften!

Häls
Owe Johnson
http://www.amphealer.se

Men nu måste vi återgå till ordförståelse. Vad är rasistiskt med att tycka illa om religioner? RASist---Ras---inte tycka om någon annan pga ras. Kanske teosist är ett bättre ord[;)]

Min Email:
StraponyourguitarAThotmail.com

1.Ja ännu ett bevis för "tyckande" !!! Om det finns dom som tror på det, Varför inte respektera detras tro då ?vem är du att dissa dom???? och vad gör det dig till?

2. Ta en kurs i Socialpsykologi för det har jag gjort, mycket lärorikt!
Rasisim har egentligen INTE med ras i sig att göra när det gäller defenition.(men det är lättare att vara rasistisk mot någon som har ett annat utsende för det synns).

Rasism handlar om: att genarallisera en grupp och behandla dom där efter i ett möte. DET är GRUNDEN!
I praktiken är det allså lika rasistisk att säga: Alla Zigenare stjäl. Som att säga alla Skåningar är dryga.

Häls
Owe Johnson

14 Nov 2008, 22:04
Profile

Haraldrig wrote:

notuern wrote:

Haraldrig wrote:

Jasså?
Det står på ganska många ställen i bibeln att man inte får ha sex med en annan man, eller älska en man "som en kvinna".

Jag tycker att det är helt logiskt att en präst tror det.
Många präster kanske inte tycker så, men tror på det.

Dock är jag ju inget större fan av religion.

<hr noshade size="1">

Som jag påstått tidigare. Ett universellt förbud mot alla religioner som förnekar individens rätt att leva som den vill är ett måste.

Min Email:

och hur gör vi med amfetaministen i det samhället? gör det lagligt och låter han hålla på så länge han inte skadar någon annan? och nu pratar jag inte om nån som drar en liten snållina ett par helger i månaden utan en som har sin identitet i det och det tragiska är att det också kan ligga medfött och utlösas när man testar det....men skall han få hålla på utan att någon "lägger" sig i och har ett tyckande om honom och hans livsstil

14 Nov 2008, 22:26
Profile ICQ WWW

En gång till för det förtjänar att upprepas tycker jag:

Att gifta sig borgerligt ska ha samma vokabulär och juridisk innebörd oavsett vilket/vilka kön det handlar om. Det är en humanistisk och demokratisk fråga

Vad det däremot kallas i ngn kyrka (oavsett religion) och vad som tillåts där är för mig mindre intressant. Kyrkorna får väl ha sina regler, precis som motorcykelklubbarna och dansklubbarna. Däremot tycker jag inte att kyrkor eller motorcykelklubbar ska ha rätt att förrätta vigslar (i juridisk mening). Sånt skall hållas utanför kyrkan eller klubben

Så vill man gifta sig i kyrkan eller klubben så är det fritt fram IMO och då är det följdaktligen också fritt fram att följa sin klubbs regler.

Om man däremot vill gifta sig på riktigt ska det ske borgerligt och då ska det inte spela ngn roll vad det är för kön på resp gum eller gumma[:)]

tycker jag då rå..

1+

Häls
Owe Johnson

14 Nov 2008, 22:27
Profile

Quote:
Varför inte respektera detras tro då

Precis!

Låt dom som har sin tro ha den ifred, varför tränga sig dit och ändra deras tro och regler?

Vill nån vara gay så va det då, men gör det inte till andras angelägenhet, och tracka heller inte den som är gay.

14 Nov 2008, 22:50
Profile ICQ WWW

Amp Healer wrote:
Utan INSE att Biblen och vad som står i den för dom som är Kristna är samma sak som Svergie rikes LAG!

Jag tror och hoppas att det finns väldigt få sådana kristna. Det är bara titta på hur många som stenas till döds varje år.

14 Nov 2008, 23:12
Profile ICQ WWW

Racing wrote:

Nu tar vi det liiiiiiiiiiiiiiite lugnt här![:D]

Quote:
de gråter ut i kvällspressen med Lazu Apzun hängande på armen.

Alltså.
För det första heter de Lhasa Apso

För det andra...möt Prutt.

Image

7 kilo ren terrorism.
Sprängt 300km/h vallen,gillar å åka hoj...dricker öl...[:D]
Prutt heter hon eftersom hon e på storlek med en vandrande brakskit.
Att hon sen som snart 7 årig terrier tror hon väger 70 å äger oss allihop e en annan femma...[:D]
Hon ÄGER fett...å(helt allvarligt),bor två kamphundar här som grannar.
De BOKSTAVLIGT skakar när de bara ser Prutt.
Hon e nämligen en damp hund.[;)][:D]

hrj743@hotmail.com

Förlåt[B)]

Har själv en (kamp)-shitzu i samma viktklass. Liten rackare som hatar stora hundar.

Enda problemet är hans fetish för flis och objekt i andra flisliknande material[V]

14 Nov 2008, 23:34
Profile ICQ WWW

Amp Healer wrote:

Jag tror och hoppas att det finns väldigt få sådana kristna. Det är bara titta på hur många som stenas till döds varje år.

Jag är av den fasta övertygelsen att det i vårt samhälle idag inte går att kombinera juridik och religion lika lite som det går att kombinera politik och religion.

Men jag är också övertygad om, att om ALLA levde efter vad som står i bibeln så skulle vi knappast behöva varken politiker eller jurister! [:)]

Image <font color="green"><font size="1">If you can bend it you can mend it, if you can't mend it don't bend it - just make shure it's a Fender, Bender!</font id="green">
<font color="blue">fenderbender (snabel) live se |<b> Carpe Diem </b></font id="size1"></font id="blue">

14 Nov 2008, 23:50
Profile ICQ WWW

Amp Healer wrote:

Hum,,, ännu en som inte läst Biblen!
Kan inte ens hålla reda på Koranen ocj Bliblen,,,Skrämmande!

Häls
Owe Johnson

15 Nov 2008, 00:29
Profile

Amp Healer wrote:

Haraldrig wrote:

Amp Healer wrote:

[quote="Haraldrig"]

Ursäkta men det var nog det mest korkade uttalandet och rasistiska jag hört på länge!

Har du någon gång bekymrat dig att läsa Biblen?????
Detta är INTE en fråga om tyckande eller vad vi som inte är kristna tycker är rätt!!!!!!

Men okej, eller ska vi börja införa lagar som bara gäller vissa, medans andra blir straffade???

Visst låt bögar o flator gifta sig, inga problem, men ge fan i att dom ska gifta sig i kyrkan! och börja inte ens argumentera om varför inte, innan ni läst Biblen!

Vad hände med respekten för dom som har en tro??? eller är det bara bögar o flator som har den respekten????

Skit vad jag är trött på "tyckare" som inte kollat upp vad dom pratar om inna dom öppnar käften!

Häls
Owe Johnson

Men nu måste vi återgå till ordförståelse. Vad är rasistiskt med att tycka illa om religioner? RASist---Ras---inte tycka om någon annan pga ras. Kanske teosist är ett bättre ord[;)]

Min Email:

1.Ja ännu ett bevis för "tyckande" !!! Om det finns dom som tror på det, Varför inte respektera detras tro då ?vem är du att dissa dom???? och vad gör det dig till?

2. Ta en kurs i Socialpsykologi för det har jag gjort, mycket lärorikt!
Rasisim har egentligen INTE med ras i sig att göra när det gäller defenition.(men det är lättare att vara rasistisk mot någon som har ett annat utsende för det synns).

Rasism handlar om: att genarallisera en grupp och behandla dom där efter i ett möte. DET är GRUNDEN!
I praktiken är det allså lika rasistisk att säga: Alla Zigenare stjäl. Som att säga alla Skåningar är dryga.

Häls
Owe Johnson
[/quote]

1. Självklart så skiter jag i om folk är religösa.

2. Jodå, jag har socialpsykologi, utvecklingspsykologi mm i bagaget.

3. Då så, saxat från SAOL.SE "rasis#8308;m, r.; best. -en.
[jfr fr. ra­cisme; till RAS, sbst.²]

[0]
(politisk, soclal) åskåd­ning som (i enlighet med vissa utrerade ras­teorier) kraftigt betonar rasens betydelse för samhället; strävan att hålla den egna rasen fri från främmande raselement.
GHT 1938, nr 163, s. 3. –"

Du hade synnerligen fel[;)]
Det finns ett ord för allt. Xenofobi, Rasism och så kanske vi får skapa ordet "teofobi"[:p]

Min Email:

15 Nov 2008, 01:39
Profile ICQ YIM WWW

Josh D Ztorsion wrote:

En gång till för det förtjänar att upprepas tycker jag:

Att gifta sig borgerligt ska ha samma vokabulär och juridisk innebörd oavsett vilket/vilka kön det handlar om. Det är en humanistisk och demokratisk fråga

Vad det däremot kallas i ngn kyrka (oavsett religion) och vad som tillåts där är för mig mindre intressant. Kyrkorna får väl ha sina regler, precis som motorcykelklubbarna och dansklubbarna. Däremot tycker jag inte att kyrkor eller motorcykelklubbar ska ha rätt att förrätta vigslar (i juridisk mening). Sånt skall hållas utanför kyrkan eller klubben

Så vill man gifta sig i kyrkan eller klubben så är det fritt fram IMO och då är det följdaktligen också fritt fram att följa sin klubbs regler.

Om man däremot vill gifta sig på riktigt ska det ske borgerligt och då ska det inte spela ngn roll vad det är för kön på resp gum eller gumma[:)]

tycker jag då rå..

Bland det förnuftigare du skrivit (tycker jag[;)]).

Min Email:

15 Nov 2008, 01:40
Profile ICQ YIM WWW

rag wrote:

Haraldrig wrote:

notuern wrote:

[quote="Haraldrig"]

Jasså?
Det står på ganska många ställen i bibeln att man inte får ha sex med en annan man, eller älska en man "som en kvinna".

<hr noshade size="1">

Som jag påstått tidigare. Ett universellt förbud mot alla religioner som förnekar individens rätt att leva som den vill är ett måste.

Min Email:

och hur gör vi med amfetaministen i det samhället? gör det lagligt och låter han hålla på så länge han inte skadar någon annan? och nu pratar jag inte om nån som drar en liten snållina ett par helger i månaden utan en som har sin identitet i det och det tragiska är att det också kan ligga medfött och utlösas när man testar det....men skall han få hålla på utan att någon "lägger" sig i och har ett tyckande om honom och hans livsstil
[/quote]

Narkotika är farligt för individen. Dessutom drabbar det oss andra så mycket mer än tokiga kristna.

Min Email:

15 Nov 2008, 01:42
Profile ICQ YIM WWW

Cadillac wrote:

Quote:
Varför inte respektera detras tro då

Precis!

Låt dom som har sin tro ha den ifred, varför tränga sig dit och ändra deras tro och regler?

Vill nån vara gay så va det då, men gör det inte till andras angelägenhet, och tracka heller inte den som är gay.

Problemet är ju att så många religösa har så stort problem med sånt som är fel enligt bibeln.
Kolla bara i USA. Ger vi dem för mycket utrymme så kommer vi snart att få lära oss att dinosaurierna promenerade här samtidigt som våra förfäder.

Min Email:

15 Nov 2008, 01:45
Profile ICQ YIM WWW

Jodå jag kan ha vissa problem med att förstå de homosexuellas fabless med att vilja raljera med sin sexuella läggning, men det är väl egentligen inte värre än raggare med sin pomada och alla som tatuerar sig och andra liknande flockbeteenden i ivern att söka samhörighet.

Men att just brott mot homosexuella (hatbrott)räknas i tusentals per år är ju rätt fram korkat. Att tomtarna i kyrkan reagera som de gör betraktar jag snarare som en image pryl. Jag menar, hur skulle det se ut om de plötsligt skulle framstå som klarsynta och liberala när de i övrigt är fullt sysselsatta i att svamla runt ett par tomtar och skrifter som högst sannolikt bara är rena sagor och påhitt. De tänker på sina "kunder" helt enkelt.

Att man som homosexuell ens ids försöka få med kyrkan på tåget fattar jag bara inte. Till prällarnas största förtjusning så halar man glatt fram dem från under stenarna och man hör dem tammefan hurra i predrikstolen för äntligen är kyrkan i centrum igen. Man släpar in dem i debatten för att visa vilka idioter de är. Hallå? Sover Dolly P på rygg eller? Så får de i det offentliga rummet marknadsföra sig mot sitt segment av förvirrade individer som tycker att vad andra vuxna människor har för sig i sänghalmen är något som man har rätt att lägga sig i och ha åsikter om.
Kyrkan gnuggar händerna. Äntligen når man clownerna som inte hängde med riktigt i kvinnopräst frågan. Klirr i kollekten[:D][:D][:D]

Kan man bara inte låta dem ligga under stenarna och låta dem ägna sig åt sitt Mambo Jambo och oroa sig för krokiga ryggrader och håriga handflator när de i smyg trotsar gud och leker med sig själva.. De gör ju självmål i en sån omfattning att de inte behöver någon hjälp av överambitiösa och idealistiska homos ändå.

Bo-Conny Skruvlin

15 Nov 2008, 01:49
Profile WWW

_jesper_ wrote:

Amp Healer wrote:

Häls
Owe Johnson

5 Mosebok 21:18-21
"Om en son är trotsig och upprorisk och inte lyder sin far och mor, inte ens när de tuktat honom, skall de ta honom med sig och föra honom till de äldste i staden, till hemstadens port. De skall säga till stadens äldste: â€Â

15 Nov 2008, 01:52
Profile

Homos är sjukt, felprogrammerat....kalla det vad man vill. Basta!!!!!

MITT FORUM
http://morganfoss.egetforum.se/board/index.php

15 Nov 2008, 01:53
Profile ICQ WWW

MoFo wrote:

MITT FORUM

Och alla de jävla vänsterhänta idioterna. Fan ta dem och deras jävla bakvända hjärna.

Min Email:

15 Nov 2008, 02:00
Profile ICQ YIM WWW

Haraldrig wrote:

MoFo wrote:

MITT FORUM

Och alla de jävla vänsterhänta idioterna. Fan ta dem och deras jävla bakvända hjärna.

Min Email:

Jag är ambidextrios och känner mig inte ett jävla dugg homo för det.

MITT FORUM

15 Nov 2008, 02:13
Profile ICQ WWW

MoFo wrote:

Haraldrig wrote:

MoFo wrote:

MITT FORUM

Min Email:

MITT FORUM

Grattis. Du har också ett "fel" i hjärnan[:p]

jag är aningen ambidextrios själv. Men jag sepererar mer. Jag föredrar den ena handen framför den andra i de flesta lägena. Typ, spelar bordtennis med högran men badminton med vänstran. Golf är ett stort problem för mig då jag inte kan slå med högerklubbor.

Min Email:

15 Nov 2008, 02:29
Profile ICQ YIM WWW

Haraldrig wrote:

MoFo wrote:

Haraldrig wrote:

[quote="MoFo"]

MITT FORUM

Min Email:

MITT FORUM

Grattis. Du har också ett "fel" i hjärnan[:p]

jag är aningen ambidextrios själv. Men jag sepererar mer. Jag föredrar den ena handen framför den andra i de flesta lägena. Typ, spelar bordtennis med högran men badminton med vänstran. Golf är ett stort problem för mig då jag inte kan slå med högerklubbor.

Min Email:
[/quote]

Golf är för mig precis lika bra/dåligt åt båda hållen. Samma i fotboll. Skjuter lika bra med höger som med vänster. Hockey däremot kan jag bara skjuta vänster.
Det är väl därför man är en sån kass gitarrist. Vänster vill göra samma sak som höger....[:o)]

MITT FORUM

15 Nov 2008, 13:28
Profile ICQ WWW

Haraldrig wrote:

rag wrote:

Haraldrig wrote:

[quote="notuern"]

[quote="Haraldrig"]

Jasså?

<hr noshade size="1">

Min Email:

[/quote]

Narkotika är farligt för individen. Dessutom drabbar det oss andra så mycket mer än tokiga kristna.

Min Email:
[/quote]

och hur skall man göra med den som vill förtära alkohol....?

15 Nov 2008, 14:26
Profile ICQ WWW

MoFo wrote:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by MoFo:
Jag må vara Homofob, (kul koppling till nicket)men det är nog den enda fobi jag i så fall skäms minst över. Värre är det med höjder....

--------------------------------------------------------------------------------

Om jag led av homofobi och akrofobi så skulle jag inte skämmas det minsta för det senare... däremot för det förstnämnda. Antagligen såpass mycket att jag skulle söka kognitiv beteendeterapi i smyg för att bota det. Varför skäms du för din akrofobi?

<font color="brown">Hmmmm.....om det är någon som behöver KBT så är det väl dom som inte har fattat vad bagetten skall användas till förutom att pissa med[}:)]
Vad akrofobin beträffar, så var det väl eg. inte så att jag skäms över det faktum att jag i stort sett dör när jag är på höga höjder...[:I]
Vad jag menade var att höga höjder är jobbigare än rumptroll.

Morgan</font id="brown">
[/quote]

oj oj va mycket floskler du lägger ut[:D][:D] Kom med något eget!

tror inte ett skit på allt det där skiten du skriver...vilken otrolig
taskig inställing! Handen på hjärtat, tror du på det där själv du skrev om bagetten??

laros66@gmail.com

15 Nov 2008, 14:46
Profile ICQ WWW

laros wrote:

MoFo wrote:

quote:
Jag må vara Homofob, (kul koppling till nicket)men det är nog den enda fobi jag i så fall skäms minst över. Värre är det med höjder....

Om jag led av homofobi och akrofobi så skulle jag inte skämmas det minsta för det senare... däremot för det förstnämnda. Antagligen såpass mycket att jag skulle söka kognitiv beteendeterapi i smyg för att bota det. Varför skäms du för din akrofobi?

<font color="brown">Hmmmm.....om det är någon som behöver KBT så är det väl dom som inte har fattat vad bagetten skall användas till förutom att pissa med[}:)]
Vad akrofobin beträffar, så var det väl eg. inte så att jag skäms över det faktum att jag i stort sett dör när jag är på höga höjder...[:I]

Morgan</font id="brown">

taskig inställing! Handen på hjärtat, tror du på det där själv du skrev om bagetten??

laros66@gmail.com
[/quote]

Floskler???
Que???

Min inställning är inte taskig utan sund. Skärtisar är för mig något fel i skallen på dom som ägnar sig åt sånt. Än så länge får man tycka vad man vill i Sverige.
Vad bagetten beträffar är det för mig solklart att den i alla fal inte skall in i ett skithål.

Morgan

MITT FORUM

15 Nov 2008, 14:58
Profile ICQ WWW

Amp Healer wrote:

_jesper_ wrote:

Amp Healer wrote:

Häls
Owe Johnson

Jag börjar tro att det är du som inte läst bibeln. Om kristna som du säger levde efter bibeln som om den vore svea rikes lag så skulle de gå ut och straffa människor på egen hand efter de beskrivningar som finns i bibeln. Se citatet ovan som någon slängde in. Det finns en hel del sådant i bibeln. Läs den vet jag :) Koranen också för den delen.

Jag tror inte det finns många kristna som lever så som du säger att de gör, och jag tror att vi ska vara glada för det.

15 Nov 2008, 15:17
Profile ICQ WWW

FenderBender wrote:

_jesper_ wrote:

Amp Healer wrote:

Jag är av den fasta övertygelsen att det i vårt samhälle idag inte går att kombinera juridik och religion lika lite som det går att kombinera politik och religion.

Här håller jag med. Går gör det, men det är inte bra.

Quote:
Men jag är också övertygad om, att om ALLA levde efter vad som står i bibeln så skulle vi knappast behöva varken politiker eller jurister! [:)]

Jag tror, eventuellt, att om alla levde som du, och om alla tolkade bibeln som du, så skulle det fungera hyffsat. Men i realiteten är det knappast så, och vi skulle troligen (i mitt tycke) snart ha ett rent helvete här. Jag är t.ex inte sugen på att gå ut och döda flera av mina vänner för deras synder, såsom bibeln föreskriver.

15 Nov 2008, 15:21
Profile ICQ WWW

MoFo wrote:

Varför då? För att du tycker att det känns obehagligt?
Har du mer på fötterna än din egen känsla för det hela? Isf får du väldigt gärna ge några källhänvisningar. Gärna inte bibeln då ;)

15 Nov 2008, 15:23
Profile ICQ WWW

_jesper_ wrote:

FenderBender wrote:

_jesper_ wrote:

[quote="Amp Healer"]

Här håller jag med. Går gör det, men det är inte bra.

Quote:

Jag tror, eventuellt, att om alla levde som du, och om alla tolkade bibeln som du, så skulle det fungera hyffsat. Men i realiteten är det knappast så, och vi skulle troligen (i mitt tycke) snart ha ett rent helvete här. Jag är t.ex inte sugen på att gå ut och döda flera av mina vänner för deras synder, såsom bibeln föreskriver.
[/quote]

Vill bara påpeka att de grymheter som citeras från bibeln här hörde hemma i det som kallas det Gamla Förbundet och var kutet till Israel som religiös stat. Detta system upphörde i och med att det som kallas det Nya Förbundet trädde in och det är knutet till det som i Nya Testamentet kallas för Guds Församling. Där finns också regler om hur man skall leva och uppföra sig, men det gäller först och främst i Guds Församling och så vitt jag vet så praktiserar inte denna instutition varken stening eller piskning när någon inte lever efter dom. Däremot så blir ju det nästan lynchstämning från en del folk i samhället när någon troende har en åsikt om en annan människas livsstil när den inte stämmer med den troendes uppfattning om hur den troendes Gud vill att man skall leva här på jorden. Är inte det ett utslag för otrygghet när man inte tål kritik av sin egen livsstil och övertygelse. Jag känner många troende och inte blir dom arga och sura för att andra tycker att dom e knäppa och har en felaktig syn på moral och dylikt.

15 Nov 2008, 15:41
Profile ICQ WWW

MoFo wrote:

laros wrote:

MoFo wrote:

quote:

Morgan</font id="brown">

laros66@gmail.com

Floskler???
Que???

Min inställning är inte taskig utan sund. Skärtisar är för mig något fel i skallen på dom som ägnar sig åt sånt. Än så länge får man tycka vad man vill i Sverige.
Vad bagetten beträffar är det för mig solklart att den i alla fal inte skall in i ett skithål.

Morgan

MITT FORUM
[/quote]

Känner mig fullkomligt trygg i min sexuella läggning!!

Som Hetero känner jag inte behovet att behöva utrycka hatet mot
gaypeople som du verkar vilja göra! Dessutom din sista fras gör det
väldigt märkligt att halva svenska befolkningen " dock inte mig själv"
verkar vilja ha analsex precis som du beskriver det även fast dom är
heterosexuella! Denna "fadäs" i min hjärna borde man i sånt fall diskutera! Kan ju iof vara så att yngre generationens p-filmer endast
handlar om det och att dom bli väldigt påverkade?? Om inte av förnedringsyftet??

Det är ju f-n same shit[:D][:D]

Om du förstod " Ironin" i sista meningen....[:D]

laros66@gmail.com

15 Nov 2008, 15:53
Profile ICQ WWW
Reply to topic   [ 218 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next