View unanswered posts | View active topics It is currently 29 Apr 2026, 04:52

Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Bästa prylen du har? 
Author Message

Post Re: Bästa prylen du har?
Har en massa prylar jag gillar men det är få saker jag egentligen inte vill vara utan. Sonos-systemet är en sak, det används många många timmar per dag.

20 Nov 2012, 13:30
Profile

Con Chord wrote:
Oj, jäsiken Josh!
Imponerande bygge, det där får mitt stugbygge att framstå som en hundkoja :)
Jag förstår besväret med att frakta material, jag bygger själv på en ö och måste lasta om och bära flera gånger för att få allt på plats. Ibland har jag fått vänta på rätt årstid för att kunna frakta på isen.

Men trots allt så är stugan det som ligger mig varmast om hjärtat. Hittade ingen bra bild på stugan, men det här är utsikten från altanen.

jäkligt schysst läge!

Själv har jag lite längre till sjön och bryggan (68 trappsteg och lite till) , men utsikten går ju inte av för hackor. Här mot viken tvärs över och den utsikt jag har när jag intar min fredagsskålsöl på fredagkvällarna

Image

ImageThe beat goes on and I´m so wrong

20 Nov 2012, 15:45
Profile WWW

Fick ny tjänst 1 Maj och då en I-phone,, 4 eller 5,,.
Har inte testat några appar, då behöver man ju registrera ngt konto på I tunes, detta har jag inte gjort, men får väl göra för att se vad alla snackar om.
Surfa på den suger ju fetfett, sidorna blir konstiga o mysko, sen är jag 44, så orkar inte mecka.
Men kan inte förstå hur man , dygnet runt kan knappa på en telefon. Vad är det som är så bra med dessa Iphones som jag inte fattar? Chefen vill att jag ska kunna läsa mail på fritiden,,, kan man inte då bättre ringa om man vill bli nådd?

Min bästa pryl ser jag som servostyrning på bilen så det går lätt att fickparkera :)

23 Nov 2012, 18:09
Profile ICQ WWW

arbetarpojken wrote:
Fick ny tjänst 1 Maj och då en I-phone,, 4 eller 5,,.
Har inte testat några appar, då behöver man ju registrera ngt konto på I tunes, detta har jag inte gjort, men får väl göra för att se vad alla snackar om.
Surfa på den suger ju fetfett, sidorna blir konstiga o mysko, sen är jag 44, så orkar inte mecka.
Men kan inte förstå hur man , dygnet runt kan knappa på en telefon. Vad är det som är så bra med dessa Iphones som jag inte fattar? Chefen vill att jag ska kunna läsa mail på fritiden,,, kan man inte då bättre ringa om man vill bli nådd?

Min bästa pryl ser jag som servostyrning på bilen så det går lätt att fickparkera :)

Numera fickparkerar bilarna själva, bara luta dig bakåt och relaxa under tiden :)

ImageThe beat goes on and I´m so wrong

23 Nov 2012, 18:54
Profile WWW
Reply to topic   [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2