Ersmarker wrote:
Och slutsatsen blir väl liksom tidigare att om man inte tycker det är en bra idé att ha mycket information i sin profil, då låter man förslagsvis bli. [;)]
eller så kan man ju också respektera att var och en gör precis som han/hon vill och helt enkelt gör sej det "omaket" och använder den mejlfunktion som finns på forumet ifall man vill veta mer än vad som händelsevis råkar stå i profilen...då blir det liksom en privatsak mellan dessa som de förhoppningsvis behandlar med ömsesidig respekt...fast det finns säkert en och annan som har ett trängande behov av att luska ut precis/exakt vart den andre personen bor/finns för att sedemera slänga upp det i nån obskyr tråd eller dylikt
[url="http://www.theboogiecats.com/"]

[/url]<font color="pink"><i>Att märka ord är den svages sätt att hämnas!"]</font id="pink">
http://www.myspace.com/theboogiecats