View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 12:18



Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2
måste man vara vänster för att vara med i facket? 
Author Message

Joined: 27 May 2008, 11:07
Posts: 1981
Location:
Post 
Jag skulle utan större tvekan rösta på KeinPelz efter som han :
A : framstår som ärligare
B : är skickligare på att lägga på mascaran

Gällande Mona´s kontokorts-användande kommer jag bestämt ihåg att c.a. 30 000:- bagis gick åt till skinnkjol med vidhängande övrig klädsel vid samma köp - vid tiden tjänade jag 12 - 13 000:- före skatt, det stack i ögonen rejält.
Dessutom har jag för mej att hon först inte alls hade för avsikt att betala sin Toblerone vare sig med egna eller statens pengar.

Det må ju vara att staten ska stå för representativ klädsel etc, men det borde i så fall ske på samma villkor som hos andra arbetsgivare - ett begränsat utbud att välja från, alternativt ett smärre penning-bidrag.
Man ska heller inte glömma att hon backade upp LAS-försämringarna `96 & har uttalat sig om att demonstrations & strejk-rätten borde omskäras rejält.
Att sedan den gode GP uttryckte sig om henne som att hon kan tala, men har lite svårt med tänkandet borde få de mest entusiastiska gråsossarna att dra öronen åt sig.

Björn Rosengren (då näringsminister) : "Utvecklingen är här för att stanna !"


08 Dec 2008, 22:11
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 15 Jan 2008, 22:13
Posts: 1860
Location: skaraborg
Post 
mona fifflar "förmodligen borgara som gjort filmen, men den kan vara lite sann ändå?" http://www.youtube.com/watch?v=HE6VXnScmC4

/ralvejd
<i>Generalist, kan inget om allt"]
http://www.ralvejd.se/


08 Dec 2008, 23:56
Profile

Joined: 02 Sep 2007, 10:29
Posts: 3626
Location:
Post 
ralvejd wrote:

mona fifflar "förmodligen borgara som gjort filmen, men den kan vara lite sann ändå?" http://www.youtube.com/watch?v=HE6VXnScmC4

/ralvejd
<i>Generalist, kan inget om allt"]
http://www.ralvejd.se/


Så funkar svensk politik åså undrar dom varför dom har ett lågt förtroende kapital.[xx(]


09 Dec 2008, 09:16
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 33 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.