 |
 |
 |
måste man vara vänster för att vara med i facket?
| Author |
Message |
|
PGW
Joined: 27 May 2008, 11:07 Posts: 1981 Location:
|
Jag skulle utan större tvekan rösta på KeinPelz efter som han : A : framstår som ärligare B : är skickligare på att lägga på mascaran
Gällande Mona´s kontokorts-användande kommer jag bestämt ihåg att c.a. 30 000:- bagis gick åt till skinnkjol med vidhängande övrig klädsel vid samma köp - vid tiden tjänade jag 12 - 13 000:- före skatt, det stack i ögonen rejält. Dessutom har jag för mej att hon först inte alls hade för avsikt att betala sin Toblerone vare sig med egna eller statens pengar.
Det må ju vara att staten ska stå för representativ klädsel etc, men det borde i så fall ske på samma villkor som hos andra arbetsgivare - ett begränsat utbud att välja från, alternativt ett smärre penning-bidrag. Man ska heller inte glömma att hon backade upp LAS-försämringarna `96 & har uttalat sig om att demonstrations & strejk-rätten borde omskäras rejält. Att sedan den gode GP uttryckte sig om henne som att hon kan tala, men har lite svårt med tänkandet borde få de mest entusiastiska gråsossarna att dra öronen åt sig.
Björn Rosengren (då näringsminister) : "Utvecklingen är här för att stanna !"
|
| 08 Dec 2008, 22:11 |
|
 |
|
ralvejd
Joined: 15 Jan 2008, 22:13 Posts: 1860 Location: skaraborg
|
mona fifflar "förmodligen borgara som gjort filmen, men den kan vara lite sann ändå?" http://www.youtube.com/watch?v=HE6VXnScmC4/ralvejd <i>Generalist, kan inget om allt"] http://www.ralvejd.se/
|
| 08 Dec 2008, 23:56 |
|
 |
|
Tobbe z
Joined: 02 Sep 2007, 10:29 Posts: 3626 Location:
|
Så funkar svensk politik åså undrar dom varför dom har ett lågt förtroende kapital.[xx(]
|
| 09 Dec 2008, 09:16 |
|
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 38 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|