Strata57 wrote:
<font color="red"> "Boggiecats" du är uppenbarligen heller inte läskunnig. </font id="red">
Jag har inte skapat en KLAGOTRÅD, däremot har de Bojare som liksom du kommit med hel irrelevanta påståenden och div underliga tolkningar av det jag skrivit GJORT detta till en klagotråd.
Tack o lov , så finns det fortfarande Bojare som både kan läsa en tråd och förstå vad den handlar om utan nedlåta sig till mindre "smarta" kommentarer eller försök till billiga "oneliners" på annans bekostnad.
JAG har aldrig haft intensionen att klaga, jag ville från början bara värna om Bojens samhörighetskänsla som en del av oss på detta forumet verkligen känner !
För min del är tråden härmed avslutad. Vill ni hålla på med billiga kommentarer o "oneliners" - så varsågod. Jag bjuder ![:D]
Hls // Len

Jo då...jag är läskunnig och det är <b>alltid</b> upp till läsaren att tolka innehållet och uppenbarligen har du inte insett detta och än mer beklämmande är att du inte inser att du är en ytterst känslig/gnällig person som startar en sådan häringa tråd endast för att vädra ditt missnöje eller som du själv skrev:
<font color="red">
<i>Vi hade inget avtal om pris eller något löfte från ena eller andra hållet om köp utan bara, jag tar det en gång till så kanske några till fattar , bara ett avtal om att han skulle återkomma inom en viss tidsrymd !
DET brydde han sig inte om !
DET reagerade jag på !
Det anser jag mig ha fullkomligt rätt att göra !
Hls // Len"]</font id="red">
Hmmm....det dära är faktiskt ganska så gnälligt i min och många andras värld...speciellt som att du skapar en tråd om detta stora missnöje
Hrrmm...du borde faktiskt också ha insett att de flesta har hyffsad koll på säljestrådarna
[url="http://www.theboogiecats.com/"]

[/url]<font color="pink"><i>Rockabilly är inget annat än en tidig form av Rock'n Roll'"]</font id="pink">