Speed...the ultimate rush...
Får då å då frågan om det med min "tag". Mitt "screen name".
Jo. Trots INVASIONEN av rörisar e det där med fart fortfarande min bakgård. Inte så konstigt efter 30år i en riktning kanske..
Å...anything goes. Allt från roddar till indys till...driftcars.
E som så att jag känner en yngre förmåga vid namn Mårten via jobbet...å Mårten å jag har det gemensamt att vi vid tillfällen gett oss fan på att åka fort med tyska surkälkar.

Å vissa gamla mercor e helt enkelt mer hårdrock än andra

Jo. En gammal sur 190a som Mårten rev ur surfyran ur å tog rejält med sats å måtta när han hinka ner 3.6 liter AMG smällan istället.
Men..något e skumt med denna!!

...den viner nämligen nått alldeles in i helvete å luktar sprit när man startar den
Japp. Längst ner där sitter den största Eaton kompressorn man får fatt i..
Å även om jag nu iofs specialtillverkar mkt skit åt räserfolk generellt så...e kanske det jag e riktigt skarp på i sammanhanget.....

Precis! Ni förstår...."lägg undan mejseln dumfan,vi har tangentbord!!". Jo...så trimmar man bilar sedan mkt länge tebax.. Förgasare kan iofs vara roligt å trevligt,men det e svårt att slå ett vettigt ställbart sprut över fingrarna. I villervallan hade Mårten som snabbast bett ngn jämnårig att knappa laptop,å resultatet blev sådär... Så han ringde mig i full panik idag iom att de vart ämnade för en SM deltävling i drifting i Eskilstuna..å se när man tar fram de gamla rävarna tar det helt plötsligt inte så lång tid att få skiten att ryta va...
Sagt å gjort lämnade jag Mårten för dagen där han stog å mest såg ut som en vandrande telefonkiosk i ansiktet. Jo..jag fick väl fram sådär en 300 hästar...till...
Gammal...e ALLTID äldst,å efter att ha knackat laptop i sammanhanget sedan tidigt -80tal skiter jag faktiskt i vad det står på burken som jobbar,för de gör fan samma sak allihop.
En skruv e en skruv liksom..

Surfplatta? Näfan. Dashboard. Hej å välkommen till 2013. Arbetar uppkopplad samt via blåtand at all times...vilket innebär att jag i effekt kan sitta här hemma i soffan...å bokstavligt styra hur Mårtens bil fungerar. I realtid. I Eskilstuna imorgon..
Ja. Jo.
Rörisar e iofs fränt...men kanske inte så hightech ärligt sagt..
(Sorry Alex...sorry!!!!!

)
_________________jesper@by-racing.seRacing amps-like having bacon...for your ears.