Tappade min iPhone 4 i backen och sedan dess vill den inte få någon kontakt med Telias nät. Var in med den på ett reparationsställe som kollade de vanligaste lösningarna utan framgång, så jag antar att det är hej då som gäller. Vill inte ha iPhone 5 utan tänkte vänta till nästa modell ist. Lite olämpligt att 4:an pajar nu alltså. Det jag lurar på att göra är att köpa en billig smartphone som fixar mail, fb och nödsurf, köra med den till nästa iPhone kommer, köpa den då och ge den billiga smartphonen till lillgrabben' 8 år.
Det jag behöver hjälp med är tips på vettiga modeller för runt 1500:- att kolla upp lite närmare.
Jag har Samsungs Galaxy ACE som jobbtelefon, smidigt format och funkar helt OK, bör inte kosta över 1500:- Gillade den så pass att jag köpte en ACE II för privat bruk, är ca. 700:- dyrare men snabbare att surfa med och kameran ska ha lite bättre optik. Blev dock lite besviken på att ACE II hade så halkigt skal så jag fick köpa ett överdrag till den (gamla ACE har bra grepp i skalet).
_________________ /Garagegitarrist med framtiden bakom mig
13 Feb 2013, 11:56
zven
Joined: 27 Dec 2007, 21:50 Posts: 2621 Location: Eskilstuna
Re: Billig och hyfsat bra smartphone?
jag har en galaxy y klipp ny i kartong o oöppnad 495:- + frakt
13 Feb 2013, 14:35
hawa
Re: Billig och hyfsat bra smartphone?
Tack för tipsen! Blev en Xperia U, efter att ha testat en elevs sådan. Den verkar ok och får duga till nästa iPhone kommer.
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum