Kid_Computer.jpeg [ 35.21 KiB | Viewed 472 times ]
04 Nov 2012, 22:57
Crimson
Re: Tjohoo!
Vad är det som behövs? Jag menar jag uppskattar verkligen det här forumet och kunskapen jag fått här. Och jag skulle jättegärna vilja hjälpa till om det fanns något som jag kunde göra. Ofta springer jag på problem och kan inte komma åt mitt konto.
Men å andra sidan är jag ingen datatekniker, men det kanske finns andra saker man kan hjälpa med?
Andra sidor som TDPRI, Tele forumet alltså, har Fund raisers där de som vill kan delta och köpa lotter som låter de vara med om att vinna en gitarr t.ex.
Om det är pengar som är problemet så kanske man kan göra något sådant? Jag säger inte att det ska kosta att vara medlem. Men att starta en tävling som i sig är en insamling men där medlemmar får chans att vinna något kanske skulle kunna hjälpa?
Hur som helst var det bara en tanke, om jag talar för mig själv så skulle jag mer än gärna ge något tillbaka till forumet. För jag vill att det här forumet ska leva länge och vara så problemfri som möjligt.
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum