|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
Blue Lagoon i Reykjavik! (fredagsskålen)
| Author |
Message |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
 Blue Lagoon i Reykjavik! (fredagsskålen)
skulle jag ha suttit i just nu om jag inte blivit sjuk... Väskan var packad och klockan på ringning tidigt i morse, bara för att upptäcka att jag drabbats av feber och halsfluss!!! Det vara bara att blåsa av en lång helg med bad i varma källor, goda middagar, rafting och jeep-safari i lavalandskapet
surt!
jag tröstar mig med några torkade Goji-bär och en stor kopp te och startar på så sätt fredagsskålen!
trevlig helg BOJs
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 14 Sep 2012, 17:48 |
|
 |
|
blåton
Joined: 16 Jul 2012, 10:18 Posts: 210 Location: Helsingfors
|
 Re: Blue Lagoon i Reykjavik! (fredagsskålen)
Låter som taskig tajming av stora mått. Men det var nog rätt beslut att stanna hemma. Flyg med halsfluss och feber är ingen hit. Krya på dig och skål med en A.LeCoq pilsner!
|
| 14 Sep 2012, 18:13 |
|
 |
|
Robert Blues Harp
|
Krya på dig! Ta en Carribean Coffee som jag! Skål...
|
| 14 Sep 2012, 19:34 |
|
 |
|
leffje
|
Ajaj Samma sjukdom här. Tröstar mig med Leth. Skålers.
_________________ Bojen sponsor
|
| 14 Sep 2012, 19:44 |
|
 |
|
kjelle
|
Skulle ha stått och slagit råttdödare i ösregnet idag, spelar ju inte golf förutom denna enda gång per år som polarens företag kör tävling. Men, jag klarade mig, dyngförkyld som jag är. Tröstar mig med en Gambrinus just nu och en lite whiskypinne. Ingen ide att ödsla gott vin utan lukt o smak, men en Lagavulin tränger igenom.
Skål!
| 14 Sep 2012, 21:13 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|