|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Saucony progrid triumph 8 vizipro
| Author |
Message |
|
Barry
|
 Saucony progrid triumph 8 vizipro
Ja, rubriken hänsyftar till "årets löparsko 2011", och jag undrar om det finns någon här som vet var man kan få fatt i dessa storlek 42,5? De tycks vara slutsålda överallt!
|
| 02 Feb 2012, 14:58 |
|
 |
|
Bulan
|
 Re: Saucony progrid triumph 8 vizipro
Men vad är det för namn på en sketen dojja???? Kommer dem med stamtavla åxå.... 
_________________ Nu med utan att ej röra ingen knapp.
|
| 03 Feb 2012, 10:14 |
|
 |
|
Barry
|
Jo, lite "overkill" på namnet håller jag med om. Men du får tänka på att den är brandgul o fin...(och endast kostar 1700 pix...)
|
| 03 Feb 2012, 18:42 |
|
 |
|
lestrange
Joined: 02 Dec 2008, 23:50 Posts: 1089 Location: Hässleholm
|
Jag trodde det var en polsk reklam-bot som smugit sig in igen. 
_________________ WROOOOOOM
|
| 04 Feb 2012, 08:26 |
|
 |
|
kri
|
Här: (om du INTE måste ha brandgula skor) http://startfitness.co.uk/product.asp?s ... rtRecord=1Jag köpte sådana skor i höstas, efter att många rekommenderat dom runt om på nätet, och de vunnit nån test o så, men de passade mig inte alls. Kände mig sjösjuk när jag sprang i dom. // Ulf
|
| 04 Feb 2012, 22:49 |
|
 |
|
Barry
|
kri wrote: Här: (om du INTE måste ha brandgula skor) http://startfitness.co.uk/product.asp?s ... rtRecord=1Jag köpte sådana skor i höstas, efter att många rekommenderat dom runt om på nätet, och de vunnit nån test o så, men de passade mig inte alls. Kände mig sjösjuk när jag sprang i dom. // Ulf Tack för svaret! Jag hittade ett par i Falkenberg som jag provade. Jag vet inte vad jag hade förväntat mig, men jag trodde nog att de skulle kännas annorlunda. Jag tyckte inte de kändes så bekväma och hade en märkligt formad häl som gjorde att man "gungade" fram... Så jag tror jag avstår faktiskt! Tack igen!
|
| 05 Feb 2012, 10:03 |
|
 |
|
kri
|
Barry wrote: kri wrote: Här: (om du INTE måste ha brandgula skor) http://startfitness.co.uk/product.asp?s ... rtRecord=1Jag köpte sådana skor i höstas, efter att många rekommenderat dom runt om på nätet, och de vunnit nån test o så, men de passade mig inte alls. Kände mig sjösjuk när jag sprang i dom. // Ulf Tack för svaret! Jag hittade ett par i Falkenberg som jag provade. Jag vet inte vad jag hade förväntat mig, men jag trodde nog att de skulle kännas annorlunda. Jag tyckte inte de kändes så bekväma och hade en märkligt formad häl som gjorde att man "gungade" fram... Så jag tror jag avstår faktiskt! Tack igen! De skor som passar mig bäst är definitivt Nike Pegasus. Supersköna, hyfsat billiga och håller i många mil.
|
| 05 Feb 2012, 22:33 |
|
 |
|
pudas
|
Löparskor har varit ute sedan 80-talet, i samma veva som AOR-rocken försvann! I dag gäller boots på scen! 
_________________ pudas
|
| 05 Feb 2012, 23:08 |
|
 |
|
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
|
_________________ /Bilton "Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."
Medlem nr 32, medlem på Bojen sedan 12 augusti 2002 kl 10.46
bilton[snabela]telia.com
|
| 06 Feb 2012, 07:50 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|