|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
Ingen i Stockholm som vill tjäna en snabb femhundring?
| Author |
Message |
|
BennyBanana
|
 Ingen i Stockholm som vill tjäna en snabb femhundring?
Jag har världens veligaste säljare till en 4x12a som är ganska krånglig just nu.
- Först kunde jag få köpa den och han kunde skicka den. - Sen så kunde jag få köpa den om jag kom och hämtade den istället, för det var visst för krångligt att bara svepa lite kartong runt. Annars så hade han andra som var intresserade. - Jag sa att jag kunde inte hämta den, så då fick jag tyvärr hoppa över den. - Ett halvt dygn senare meddelade han mig igen att jag kunde få köpa den och han kunde skicka den, pga att en av de andra köparna hade krånglat. - Sen så var det visst för krångligt att skicka den igen, så om jag inte kan hämta den nu så säljer han till en som kommer och hämtar den på tisdag annars.
För sjutton... Så finns det någon vänlig människa i Östermalmstrakten som skulle kunna hämta upp den och skicka den? (Bussgods kan fixa emballage, så det är bara att lämna in den.) Jag betalar alla kostnader runtomkring (Bensinpengar osv), och man får en femhundring för besväret. Annars så åker jag upp i helgen och hämtar den själv, bara för att kunna ge honom en spark på smalbenet också.
Det behövs eventuellt inte, men jag skulle bara kolla.
_________________------------------------------ http://www.myspace.com/bennynilsson
|
| 26 Jan 2012, 07:11 |
|
 |
|
lpstd
|
 Re: Ingen i Stockholm som vill tjäna en snabb femhundring?
När någon strular sådär är det kanske ett tecken på att man bör se sig om efter någon annan att göra affärer med.
|
| 26 Jan 2012, 20:31 |
|
 |
|
BennyBanana
|
Du har såklart rätt, men det här var en väldigt specifik låda till ett väldigt bra pris. Jag ringde och pratade med honom nyss, och jag tar helt enkelt och åker upp själv till Stockholm med bilen på lördag och hämtar den. Även inklusive bensinpengar så är det ett väldigt bra pris. Så det verkar ha löst sig nu.
_________________------------------------------ http://www.myspace.com/bennynilsson
|
| 26 Jan 2012, 20:37 |
|
 |
|
we_made_wor_history
|
nej men för litegrann mer kan jag "whacka en snubbe" om du vill. 
|
| 28 Jan 2012, 06:33 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|