| Author |
Message |
|
Burner
|
 Reklamations gnäll
Har haft en del problem med min "nya" telefon sista veckorna.. Iphone4S
Symtomer: 1. Ringer upp samtal, ingen upp-kopplingston, sedan ser man att samtal inletts(sek tickar) men vare sig jag eller mottagare hör varandra. 2. Ringer upp samtal, högtalaren aktiveras av sig självt, jag hör mottagaren men de hör inte mig. 3. Bluetooth/headset, samma symtom som ovan(2). 4. Bluetooth/headset, efter att deaktiverat Bluetooth/headset inträffar enligt #2. Ringde upp Dustin igår vilka hänvisade mig att lämna in telefonen i Sthlm hos “Lanmaster”, som skulle titta på den vid disk och byta ut den om så behövs(om man inte såg att man kunde avhjälpa problemet). Åkte dit idag.. - Nej du, det är minst 3-5 dagars service tid på den. Jag kan ju inte va utan telefon i så många dagar varvid jag åker hem igen, ringer Dustin och frågar va fan dom håller på med?! Dom hade lämnat felaktig information ang servicetider till mig. Det bästa dom kunde göra var att skicka ut en enkel/billig lånetelefon under tiden jag skickar in den alt lämnar in den personligen. Får försöka sparka igång min gamla telefon igen(hoppas inte för många telefonnummer försvinner) och sedan lämna in den hos dessa “Lanmaster” i alla fall.. *SUCK*! Så nu har jag gnällt färdigt
|
| 25 Jan 2012, 14:37 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
 Re: Reklamations gnäll
Dina åsikter är noterade. 
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 25 Jan 2012, 14:48 |
|
 |
|
Robert Blues Harp
|
Som Hipp Hipp gänget skulle sagt: I-LANDS PROBLEM! 
|
| 25 Jan 2012, 15:15 |
|
 |
|
Burner
|
Ja som nu mer på de flesta gitarrforum är det ju endast OT som renderar nån form av intresse 
|
| 25 Jan 2012, 16:42 |
|
 |
|
Rock_N_Ron
|
Jag bytte oxå "upp mig" till en 4S häromda´n & har aldrig haft så mycket problem med en iPhone som just nu. Har haft både en 3:a & en "vanlig" 4:a & gillat dom som f-n jsut pga. att de bara funkar... 4S:en däremot vet jag inte vad de gjort med. Seg, dålig batteritid, låser sig, krånglar med WiFi & Bluetooth.
Ska försöka häva mitt köp & gå tillbaka till min "gamla" 4:a... (eller kanske testa en Android?!? Trodde aldrig jag skulle säga det...)
_________________ = = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =
|
| 25 Jan 2012, 16:48 |
|
 |
|
kjelle
|
Robert Blues Harp wrote: Som Hipp Hipp gänget skulle sagt: I-LANDS PROBLEM!  Snarare ett iLands-problem Så går det när man köper en musikspelare och appsorterare istället för en telefon. Android, såklart. 
| 25 Jan 2012, 18:46 |
|
 |
|
Chatte
Joined: 28 Jul 2010, 15:01 Posts: 1910 Location: NORRKÖPING
|
kjelle wrote: Robert Blues Harp wrote: Som Hipp Hipp gänget skulle sagt: I-LANDS PROBLEM!  Snarare ett iLands-problem Så går det när man köper en musikspelare och appsorterare istället för en telefon. Android, såklart.  Ericsson 530i Inga appar, bara knappar 
|
| 25 Jan 2012, 19:54 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Chatte wrote: Ericsson 530i Inga appar, bara knappar  Jag sjöng i din kör för bara någon månad sedan, men är numera lycklig (!) ägare till androiden SonyEricsson Xperia X10i. Jag vill INTE tillbaka! 
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 25 Jan 2012, 20:06 |
|
 |
|
Rock_N_Ron
|
Det lilla jag sett av Android-världen imponerar absolut inte heller, måste jag säga. Jag har varit helnöjd med både min iPhone 3 & min 4:a.
_________________ = = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =
|
| 25 Jan 2012, 20:38 |
|
|