|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Abe Normal
|
 Måndagsskål...
Får man smyga med en liten måndagsskål? Det låter lite skamligt på en måndag. Har faktiskt griljerad en liten skinka i ugnen och skickat in en Linie Aquavit i frysen (det blir bara en smutt), det blir liksom ingen skinka i jul så jag får fuska lite innan.
Skål på er…
/Ulf
|
| 14 Nov 2011, 16:43 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
 Re: Måndagsskål...
Är på jobbet, så jag skålar tillbaka i lite "lemon oil". 
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 14 Nov 2011, 16:48 |
|
 |
|
leffje
|
Måndagsskål  Skålar i A-fil med musli. Mums!!
_________________ Bojen sponsor
|
| 14 Nov 2011, 16:53 |
|
 |
|
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
|
Abe Normal wrote: Får man smyga med en liten måndagsskål? Det låter lite skamligt på en måndag. Har faktiskt griljerad en liten skinka i ugnen och skickat in en Linie Aquavit i frysen (det blir bara en smutt), det blir liksom ingen skinka i jul så jag får fuska lite innan.
Skål på er…
/Ulf Klart man får skåla en måndag.  Laddar på hotellrummet i Norrköping för att ta mig ner till Bishops Arms... /R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 14 Nov 2011, 18:05 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
skålar tebax i en lite espresso från skrivbordet på jobbet 
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 14 Nov 2011, 18:25 |
|
 |
|
Abe Normal
|
Renegade wrote: Klart man får skåla en måndag.  Laddar på hotellrummet i Norrköping för att ta mig ner till Bishops Arms... /R Nu känns det lite lättare…har inte smakat ännu, väntar in hustrun. Skål på dig… /Ulf
|
| 14 Nov 2011, 18:27 |
|
 |
|
kjelle
|
Visst får man köra en måndagsskål, socialt medvetande ska uppmuntras. Det blir en mjölkskål härifrån... 
| 14 Nov 2011, 19:13 |
|
 |
|
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
|
Abe Normal wrote: Renegade wrote: Klart man får skåla en måndag.  Laddar på hotellrummet i Norrköping för att ta mig ner till Bishops Arms... /R Nu känns det lite lättare…har inte smakat ännu, väntar in hustrun. Skål på dig… /Ulf Skål. Nu ska jag ner till puben. Ta en 'lille' innan hon kommer - det blir roliagre för både henne och dig... /R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 14 Nov 2011, 19:33 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|