View unanswered posts | View active topics It is currently 02 May 2026, 00:36

Reply to topic  [ 7 posts ] 
Ny hemsida att spana in 
Author Message

Post Ny hemsida att spana in
Jag är fullt medveten om att schlagers inte är det mest omtyckta här på ljudbojen men jag tänkte ändå be er om hjälp att spana in vår nya sida som jag programmerat tillsammans med en kollega. Bandet är Hallå hela pressen som är ett schlagercoverband.

http://www.hallahelapressen.se

Hittar ni några buggar eller annat så får ni jättegärna delge dom här i tråden [:)]

Tack på förhand.

-------------------------------------------------------------
http://www.rikkelie.com
email: lavrell (at) gmail.com

13 Jun 2011, 14:04
Profile

Jag skulle ta bort "<font color="red">Hallå Hela Pressen 110221 Kommer du iha#778;g mig</font id="red">" i videodelen då det ljudmässigt inte låter bra.

[:)]

Rookie på det mesta , men glad ändå.

13 Jun 2011, 19:11
Profile

ser bra ut tycker jag men om du vill ha lite kreativ kritik så tycker jag att spaghetti-loggan till HHP känns lite fjortis.. Och liiite för mycket rosa överlag. Iofs en schlager-sida men nån måtta får det väl vara på smöret[;)]

Men som sagt, det ser bra ut tycker jag. Dessutom kan jag konstatera att jag känner igen en av bandmedlemmarna som sonen till ett par fd skolkamrater[8D]

-------------------------------------------------

ImageThe beat goes on and I´m so wrong

13 Jun 2011, 19:45
Profile WWW

Du har rätt i att schlager inte är någon favorit. [:)]

Det jag undrar när jag läser första sidan är <i>"vem är det som säger det här?""] och letar efter en "underskrift". Känns lite konstigt att skriva om bandet i tredje person, men det kanske är kutym för att inte verka som att man skryter om sig själv? [:)]

Det står fyrmannaband fast ni är sex stycken?

<hr noshade size="1"><i>If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something."]

13 Jun 2011, 20:06
Profile

Jag skulle ta bort "<font color="red">Hallå Hela Pressen 110221 Kommer du iha#778;g mig</font id="red">" i videodelen då det ljudmässigt inte låter bra.

[:)]

Rookie på det mesta , men glad ändå.

Det håller jag med om. Vi ska spela in en promotionvideo snart som kommer ligga där och jag la de andra där bara för att ha något där. Men den kan jag absolut ta bort för ljudmässigt så låter det ju inge vidare nej.

13 Jun 2011, 21:35
Profile

Du har rätt i att schlager inte är någon favorit. [:)]

Det jag undrar när jag läser första sidan är <i>"vem är det som säger det här?""] och letar efter en "underskrift". Känns lite konstigt att skriva om bandet i tredje person, men det kanske är kutym för att inte verka som att man skryter om sig själv? [:)]

Det står fyrmannaband fast ni är sex stycken?

<hr noshade size="1"><i>If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something."]

Det skulle vara som en säljande text som berättar om bandet. Det är en kollega som skrivit och det känns bättre att köra i 3:e person tycker vi :)

Det står att det är två sångare plus ett fyramannaband men det kanske ska framgå tydligare på något sätt?

13 Jun 2011, 21:37
Profile

ser bra ut tycker jag men om du vill ha lite kreativ kritik så tycker jag att spaghetti-loggan till HHP känns lite fjortis.. Och liiite för mycket rosa överlag. Iofs en schlager-sida men nån måtta får det väl vara på smöret[;)]

Men som sagt, det ser bra ut tycker jag. Dessutom kan jag konstatera att jag känner igen en av bandmedlemmarna som sonen till ett par fd skolkamrater[8D]

Det är ett medvetet val att köra på den loggan och designen för att tydliggöra vad det är för musik [:)] Det gick ju tydligen fram i alla fall [:D]

Vem i bandet är det då? Nu blev jag ju nyfiken [:)]

13 Jun 2011, 21:39
Profile
Reply to topic   [ 7 posts ]