Skulle på 40-årsfest ikväll, men har drabbats av hosta och feber så jag får trösta mig med lite vitlök och lammracks. Hoppas att smaklökarna är i någorlunda form. Att döma av smaken på mitt glas Valpolicella Classico från Zenato så är det ingen större fara [:)]
Skål!
-----------------

The beat goes on and I´m so wrong