Man äter riktigt gott på Wong:s
http://www.wongs.se/Bästa asiaten i mellansverige, blandat från hela Asien.
Naturens Hus på Oset är ett trevligt besöksmål om man vill ta en ordentlig promenad.
Gustavsviks äventyrsbad
En tur till Arboga eller Nora för att uppleva lite trevliga miljöer.
/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."
bilton[snabela]telia.com