View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 03:52



Reply to topic  [ 7 posts ] 
Är det sant? 
Author Message

Joined: 14 Jul 2009, 21:18
Posts: 244
Location: Sundbyberg
Post Är det sant?
Var det bättre förr eller ljuger Micke?
http://www.youtube.com/watch?v=wFCBoeUFPTM


19 Feb 2010, 20:46
Profile WWW
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 11:26
Posts: 4579
Location: Västra Mälardalen
Post 
Det var inte alls bättre förr, det är sämre nu!

/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com


19 Feb 2010, 21:14
Profile

Joined: 02 Sep 2007, 10:29
Posts: 3626
Location:
Post 
Ju förr desto bättre!


19 Feb 2010, 21:59
Profile ICQ WWW

Joined: 09 Mar 2009, 17:33
Posts: 2462
Location: Karlshamn
Post 
Ja ä inte bittä...[;)]


20 Feb 2010, 16:39
Profile WWW
User avatar

Joined: 07 Sep 2009, 11:20
Posts: 2875
Location: Falköping
Post 
Förr är bättre nu.

<font size="1">"Helvetet kommer nog inte att innehålla några större överraskningar". Freddie Wadling</font id="size1">


20 Feb 2010, 19:02
Profile

Joined: 18 Feb 2009, 14:30
Posts: 359
Location:
Post 
visst är det bättre nu eller......????
näe det var bättre förr!
http://www.youtube.com/watch?v=scKbSUMlPIQ


20 Feb 2010, 23:05
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.