 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
badlands
Joined: 14 Jul 2009, 21:18 Posts: 244 Location: Sundbyberg
|
 Är det sant?
|
| 19 Feb 2010, 20:46 |
|
 |
|
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
|
Det var inte alls bättre förr, det är sämre nu!
/Bilton "Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."
bilton[snabela]telia.com
|
| 19 Feb 2010, 21:14 |
|
 |
|
Tobbe z
Joined: 02 Sep 2007, 10:29 Posts: 3626 Location:
|
Ju förr desto bättre!
|
| 19 Feb 2010, 21:59 |
|
 |
|
Robert Blues Harp
Joined: 09 Mar 2009, 17:33 Posts: 2462 Location: Karlshamn
|
Ja ä inte bittä...[;)]
|
| 20 Feb 2010, 16:39 |
|
 |
|
Axewall
Joined: 07 Sep 2009, 11:20 Posts: 2875 Location: Falköping
|
Förr är bättre nu.
<font size="1">"Helvetet kommer nog inte att innehålla några större överraskningar". Freddie Wadling</font id="size1">
|
| 20 Feb 2010, 19:02 |
|
 |
|
harpgear
Joined: 18 Feb 2009, 14:30 Posts: 359 Location:
|
visst är det bättre nu eller......???? näe det var bättre förr! http://www.youtube.com/watch?v=scKbSUMlPIQ
|
| 20 Feb 2010, 23:05 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 27 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|