Joined: 04 Mar 2003, 10:10 Posts: 5832 Location: Stockholm
Härligt en lös grej till att tappa bort[:D]
Håller ju på med en del fortfarande äldre prytlar genom jobbet, där programvara & rent fysiskt vill ha COM port.. Men det kanske funkar.. hoppas jag[:I]
<font size="1">
// I never claimed that I could play guitar.. but I look like a RockStar //
Letar efter mickar-kropp-stall till en JVstrata typ57'.
15 Feb 2010, 14:15
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
comportar är numera mkt sällsynt på bärbara.
Det var en kund som ringde och frågade varf vi inte längre har Floppy-drives i våra datorer...
Snart försvinner modem-jacket också[;)]
-----------------
The beat goes on and I´m so wrong
15 Feb 2010, 15:03
PGW
Joined: 27 May 2008, 11:07 Posts: 1981 Location:
Joshunznera wrote:
Det var en kund som ringde och frågade varf vi inte längre har Floppy-drives i våra datorer...
Snart försvinner modem-jacket också[;)]
& jag trodde att jag var ohipp & efter i utvecklingen[:D]
You´ve got your radio turned down too low - TURN IT UP !!!!
15 Feb 2010, 21:06
disktant
Joined: 09 Jan 2006, 18:48 Posts: 364 Location:
Burner wrote:
Bärbar med com port? Finns det fortfarande?
Nej det är knepigt att hitta vi behövde en till jobbet och fick köpa en beggad maskin
[url="http://www.diskant.se"][/url]
16 Feb 2010, 00:07
bassace
Joined: 05 Aug 2004, 16:53 Posts: 262 Location: Malmö
Köpte en USB till RS232 på Kjell & Co för någon tid sedan, funkar utmärkt.
<font color="navy"><font size="1"><center>- det viktiga är inte vad man har utan hur man använder det - http://www.greatnorthern.tk</center></font id="size1"></font id="navy">
Users browsing this forum: No registered users and 54 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum