Såg Avatar i eftermiddag. Normalt brukar jag aldrig titta på vare sig SciFi eller fantasy-filmer, men jag blev lurad av alla runt omkring mig som tyckt den var bra
En del coola effekter och snygga animationer, men jag kan nog bara ge de två och en halv blekgrön BOJ.
Vad tyckte ni andra som sett filmen?
-----------------

The beat goes on and I´m so wrong