View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 01:32



Reply to topic  [ 8 posts ] 
AVATAR! 
Author Message
User avatar

Joined: 03 Dec 2002, 21:30
Posts: 18992
Location: Södra sthlm SWISH
Post AVATAR!
Såg Avatar i eftermiddag. Normalt brukar jag aldrig titta på vare sig SciFi eller fantasy-filmer, men jag blev lurad av alla runt omkring mig som tyckt den var bra

En del coola effekter och snygga animationer, men jag kan nog bara ge de två och en halv blekgrön BOJ.

Vad tyckte ni andra som sett filmen?

-----------------


ImageThe beat goes on and I´m so wrong


14 Feb 2010, 21:44
Profile WWW
User avatar

Joined: 07 Sep 2008, 11:14
Posts: 7492
Location: Götelaborg
Post 
E av samma statur som du,men får nog säga att jag går redigt längre för jag e riktigt imponerad.

Å skall man se den skall med definitivt göra det i 3D.
Storyn e väl sådär för å vara ärlig,men om man släpper just den biten e filmen som jag ser det helt makalös.

jesper@gofastparts.se


14 Feb 2010, 22:28
Profile
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 11:26
Posts: 4579
Location: Västra Mälardalen
Post 
Helt OK film i 3D.[8D]
Har inte sett den i 2D, men antar att den inte är riktigt lika imponerande då.
Tekniken trumfar storyn som var lite väl tunn.
Om man gör världens dyraste film kan man väl lägga ett par spänn extra på manus och story tycker jag.[;)]

/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com


14 Feb 2010, 23:14
Profile

Joined: 13 Nov 2009, 19:16
Posts: 347
Location:
Post 
Racing wrote:

E av samma statur som du,men får nog säga att jag går redigt längre för jag e riktigt imponerad.

Å skall man se den skall med definitivt göra det i 3D.
Storyn e väl sådär för å vara ärlig,men om man släpper just den biten e filmen som jag ser det helt makalös.

jesper@gofastparts.se


Jag håller helt med ovan! Riktigt överraskad av filmupplevelsen! 3D-effekten är verkligen kraftfull. Storyn kanske inte det mest komplexa som skådats men som helhet är jag riktigt imponerad.

// Henrik

Fender strat/Gibson SG - JJ Labs DT60 - Cry baby 535Q - MP LGW - Fender Blues Jr Tweed


15 Feb 2010, 01:13
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 03 Dec 2002, 21:30
Posts: 18992
Location: Södra sthlm SWISH
Post 
hmmm man kanske skulle ha sett den i 3D.. såg den tillsammans med en som är blind på ena ögat, därför blev det 2D-varianten

-----------------


ImageThe beat goes on and I´m so wrong


15 Feb 2010, 07:11
Profile WWW

Joined: 02 Oct 2009, 22:34
Posts: 344
Location:
Post 
Skitbra film, med rätt många balla 3D-effekter... Värd att se! [:D]

/Junior

jakis-92(at)hotmail.com


15 Feb 2010, 17:49
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 06 Mar 2008, 09:15
Posts: 1072
Location: Gottröra
Post 
Håller med all som tyckte att den var minst ok!
Såg den i 2D och är lite sugen på att se om den i 3D.

Befriande dock att till skillnad från "ALLA" Scfi filmer är inte rymdvarelserna helt omotiverat blodtörstigt ondskefulla.

ET och Alf undantagna.

Bo-Conny Skruvlin


16 Feb 2010, 08:13
Profile WWW
User avatar

Joined: 06 May 2006, 13:33
Posts: 442
Location:
Post 
Pocahontas

Image


17 Feb 2010, 00:05
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 52 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.